Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst]Trenger hjelp fort! Skriver/Skrevet artikkel.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lagt inn et par punktum.

 

 

Jimmy «The Reverend» Sullivan er død.

 

James Owen Sullivan, bedre kjent som «The Reverend Tholomew Plague» eller bare «The Rev» blant fansen har blitt funnet død.

 

 

Det var den 28. desember han ble funnet død i sitt hjem i California klokken 13:00.

Politiet etterforsker dødsfallet og en lokal kilde har påstått at Jimmy døde av naturlige årsaker. The Rev spilte trommer i bandet Avenged Sevenfold, og skal ha vært en av verdens beste trommeslagere, han var et forbilde for mange, selv med hans høye bruk av dop og alkohol. Det er usikkert hva bandet kommer til å gjøre fremover, konserter har blitt avlyst og produksjonen av den nye platen har stoppet opp. Han sang også i flere av bandets sanger.

 

Resten av bandet skal ha skrevet dette på hjemmesiden:

"It is with great sadness and heavy hearts that we tell you of the passing today of Jimmy 'The Rev' Sullivan. Jimmy was not only one of the world's best drummers, but more importantly he was our best friend and brother. Our thoughts and prayers go out to Jimmy's family and we hope that you will respect their privacy during this difficult time.

"Jimmy you are forever in our hearts. We love you."

 

Liste over ting jeg synes du burde forandre.

 

- Bruk navnet hans når du omtaler ham. Fint at du informerer hva han ble kalt, men han heter James.

 

- Hva er en 'lokal kilde'? Dårlig formulering.

 

-Hvis dette er en innlevering som skal ha en viss lengde tror jeg du vil tape på å bruke et såpass langt sitat. Det er jo tross alt ikke noe du har produsert selv.

 

 

Skriv om disse setningene:

 

James Owen Sullivan, bedre kjent som «The Reverend Tholomew Plague» eller bare «The Rev» blant fansen har blitt funnet død.

Mitt forslag:

 

James Owen Sullivan, bedre kjent som «The Reverend Tholomew Plague» eller «The Rev» er død.

 

Det var den 28. desember han ble funnet død i sitt hjem i California klokken 13:00.

Mitt forslag:

 

Det var klokken 13:00 den 28. desember han ble funnet død i sitt hjem i California.

 

The Rev spilte trommer i bandet Avenged Sevenfold, og skal ha vært en av verdens beste trommeslagere, han var et forbilde for mange, selv med hans høye bruk av dop og alkohol.

Mitt forslag:

 

The Rev spilte trommer i bandet Avenged Sevenfold, og skal ha vært en av verdens beste trommeslagere. Han var et forbilde for mange, på tross av han høye forbruk av dop og alkohol.

 

Det er usikkert hva bandet kommer til å gjøre fremover, konserter har blitt avlyst og produksjonen av den nye platen har stoppet opp. Han sang også i flere av bandets sanger.

 

Mitt forslag:

 

Det er usikkert hva bandet kommer til å gjøre fremover, konserter har blitt avlyst og produksjonen av den nye platen har stoppet opp.

 

Håper dette hjalp. :)

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...