Jump to content
Sign in to follow this  
AKIRAx77

Hvordan måler du progresjon på din trening?

Recommended Posts

Hei, vi har nok alle litt forskjellige mål med vår trening. Og ikke alle har tilgang til sofistikert utstyr for og måle kondisjon, muskelmasse osv.

 

Så hvordan, i hverdagen, måler du din egen progresjon på treningen du gjør?

 

Setter du deg lange mål, og måler progresjon underveis? Eller har du korte mål og måler progresjon på den måten?

 

AKIRA

Share this post


Link to post

Det kommer jo an på hva det er for noe. Kan for eksempel være at "innen 2 uker skal jeg kunne løfte minst 5 kilo mer i benk enn det jeg kan nå".

Når det kommer til løping eller kondisjonstrening, pleier jeg å løpe en viss tid, så målet blir å øke distansen jeg løper på den tiden gradvis. Jeg pleide å føre dagbok, men gjør det ikke lenger nå, mest fordi jeg kom ut av treningsrutinene i november pga eksamen, og har ellers vært bortreist. Så jeg må nok begynne på ny frisk dette året.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...