Gå til innhold

Xbox Live og save games


mkri96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man flytte save games mellom Xbox Live-kontoer?

 

Ikke på lovlig vis. Det kalles gamesaving, og du kan risikere å bli bannet fra Xbox Live hvis det blir oppdaget. Det har med achievement-juks og tukling med systemet å gjøre.

 

Hvis du sier mer om hvorfor du evt. lurer på dette så kan det hende vi kan finne andre løsninger på problemet ditt.

Lenke til kommentar

Jo jeg slettet den forrige profilen min pga jeg satte alderen på brukeren for lav. også fikk jeg spørsmål om å slette hele brukeren å savegamene eller å bare slette profilen. jeg valgte å slette bare profilen, fordi jeg skulle se om jeg kunne gjøre om "ownership`en" på savegamene om du skjønner hva jeg mener. Jeg forsto det slik at man kunne gjøre om det, men bare om man hadde en harddisk på xboxen. Jeg har fortsatt bare internminnet til xboxen.

Lenke til kommentar

Hmm. Tror ikke man kan endre eierskap på game saves. Men jeg anbefaler uansett å kjøpe en HDD, eller i det minste en minnebrikke. Du kan jo søke litt på nettet, men jeg tror nok du må starte på nytt på de spillene du har lagret på den gamle profilen.

 

Fant denne da jeg søkte: http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=26660834 (post 4 og 5 forklarer litt om hva du kan gjøre)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...