Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert i meg?


Gjest Guest_Lurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Lurer_*

Kjære medlemmer, jeg er anonym nå fordi mange vet hvem jeg er på forumet :)

 

Aller først: Jeg er 18(Russ 2010), hun er 16.

Så til saken:

På lørdag var jeg på fest, ankom godt brisen grunnet en del tapte drikkeleker på vorset. Når jeg var der borte ble jeg kjent med en veninne av en kompis, og vi kom i prat. Om hva husker jeg ikke :wee: Var litt frem og tilbake hvem jeg hang med der, men når vi skulle ta bussen hjem var vi tre samlet på bussen, pratet litt og hadde det gøy. Når kompisen min gikk av bussen satte hun seg (sidelengs) på fanget mitt. Jeg holdt rundt henne og vi pratet og lo om alt og ingenting, ble ikke noe mer intimt. Hun lo av omtrent alt jeg sa og vi traff virkelig tonen. Husker ikke hvordan vi kom inn på det, men på et tidspunkt foreslo jeg at hun skulle poledance på et av stengene på bussen, det ble selvfølgelig mottatt med stor latter og et "nei". Før hun gikk av ble det stor klem.

 

Når jeg kom hjem la jeg henne til på facebook, og praten fortsatte der neste dag. Nå har jeg ikke noen historikk å copy-paste fra, men vi pratet så om oss selv, hvor koselig det var på bussen, og hun trakk inn emnet "hva ser du etter i en jente" og slikt, og hun ble svært positiv til hva jeg svarte. Er det normalt å spørre om slikt etter å ha møttes én gang? Og ang. poledance-spøken tidligere: Dagen etter glemte jeg at jeg foreslo det, og hun sa at vi gjorde noe pinlig på bussen. Jeg som ikke husket noe slikt ville såklart vite hva det var, men hun "teaset" meg ved å ikke si det. Dagen etter, på chaten fortalte hun meg det. Jeg syns det bare var gøy, skjønner ikke helt hvordan hun kunne tolke det som pinlig.

 

Jeg møtte henne ikke IRL igjen før idag, på skolen. Jeg så henne, vi gikk mot hverandre, casual "hei" og pratet løst om hvilke fag vi hadde etter pausen, en helt annen tone enn chaten. Det var riktignok mange folk rundt oss som joinet samtalen. Når vi måtte gå til hver vår time ble det et raskt stryk på armen min fra henne og en "kos deg med IT-en", jeg snudde meg og svarte "du også" uten å tenke. Hun svarte "jeg har ikke IT", så svarte jeg "du skjønner hva jeg mener" så lo hun ganske mye i forhold til hvor lame kommentaren min var. Jeg kom hjem, hun var ikke pålogget. Straks hun logget på begynte hun å prate. Denne gangen var stemningen som om vi var kompiser, ble ingen "skjulte" beskjeder denne gangen. Det er grunnen til at jeg poster dette, jeg ble plutselig usikker.

 

I morgen har vi avtalt å holde hverandre med selskap på skolen når vi skriver hver vår stil i fritimene. Kommer nok med rapport hvis jeg legger merke til noe åpenbar oppførsel.

I mellomtiden håper jeg på svar fra dere :)

 

Bare spør etter detaljer hvis det er behov

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Lurer_*

Godt å høre! :D

 

Får se hva det blir til i morgen.

 

*telle* har kommet i vennesonen minst 10 ganger de siste 6 årene, begynner å bli lei den rekka.

 

Noen tips til hvordan jeg går frem, mtp hva vi skal i morgen? Eller på generell basis :)

Lenke til kommentar

Hun har absolutt en interesse av deg. Fokuser på alle de positive tegnene hun gir deg, i stedet for å overanalysere det ene negative. Som ikke trenger å være negativt i det hele tatt. Kanskje hun var sliten, hadde skolearbeid hun måtte gjøre, osv som gjorde at hun ikke kom på så mange skjulte beskjeder å gi deg.

 

Bare den "Hva ser du etter i en jente?" er en av de tydeligste tegnene på interesse du kan få før hun kaster seg i armene dine.

 

Angående møtet deres, og fritimen, så vær leken, skap øyekontakt og kroppskontakt og dra det fremover. Du må bare tørre å ta sjangsen på å prøve deg, så vil du fort se at det lønner seg. ;)

 

Og hold oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lurer_*

Stikker på skolen snart, dere får ønske meg lykke til! :)

 

Og tusen takk for kommentarer, ikke hold tilbake noe.

 

Er fremdeles åpen for spørsmål hvis dere har noen

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lurer_*

Jess, tid for en update:

 

Avtalen var å møte i biblioteket 10.30. Jeg møtte opp ca 10 og begynte for meg selv. Når klokka nærmet seg 11 sendte jeg sms for å spørre hvor hun var, svaret var: "Er i kantina med en veninne".

 

Jeg gikk så ned til henne en times tid senere fordi hun skulle ha en prøve i mellomtiden.

Hun satt der da med 2 veninner og 2 av mine venner, så litt på big bang theory og andre serier og filmer. Vi 6 satt der og hadde det gøy i ca 2 timer, og sakte men sikkert dro den ene etter den andre, helt til vi var samme trioen som på festen. Den siste timen før vi dro snakket vi, hun viste ingen tegn til samme type interesse som tidligere, hun oppførte seg omtrent som hvilken som helst jente jeg pleier å snakke med.

 

Men jeg brøt touch-barrieren flere ganger ved å stryke over ryggen når hun lo hardt etter morsomme scener og vitser, og mot slutten demonstrerte hun plutselig sine skills i å male som en katt, noe vi pratet løst om på mandag. Ba meg kjenne på halsen mens hun lagde lyden og høre etter helt inntil. Var kanskje den mest sexy lyden jeg noensinne har hørt :love:

 

Når vi dro var hun i telefonen idet vi skilte lag, så jeg strøk henne raskt på ryggen og sa "hadet bra" på ryggen før jeg måtte rekke bussen. Hun var tydelig opptatt i telefonen, så det ble ikke mer enn et kjapt "hadet" fra henne

 

Jeg tror jeg må ha henne for meg selv for at noe skal skje, det er alltid avbrytelser eller forstyrrelser når vi er med flere. Men hun drar i morgen rett etter skolen og kommer ikke hjem før etter en uke. Skal prøve å få til filmkveld eller lignende, hun sa hun hadde lyst når jeg foreslo det igår. Føler meg ikke komfortabel på å prøve meg på henne rundt hennes venner :hrm:

 

Hva syns forumfolket?

Lenke til kommentar

Oppretthold kontakten som vanlig, men pass på at du ikke blir for tørr og kjedelig.. Får hun en "skjera?" melding for tredje dagen på rad kan du ende opp med at du blir kjedelig. Det er ikke noe galt med skjera-meldinger, men for mange av dem blir fort tørt.

Pass på å alltid ha noe å si, noe å fortelle henne osv, så går det nok bra. :)

 

Ikke tenk for mye på at du MÅ opprettholde kontakten, men at du gjør det der det føles naturlig.

Lenke til kommentar

Hun er interessert og venter på at du skal ta insiativet (stavelse?!?) til videre fysisk berøring. Hvis denne uteblir havner du i friend zone. Du kan snakke om all verdens interessante temaer, men om ikke du er fysisk med henne så vil dere forbli bestevenner.. (selvom enkelte jenter 'hjelper' deg med dette punktet ved at de er veldig fysiske selv.. og gir klemmer osv)

 

Tenk over det, ett kyss er bare ett trinn i stigen som heter fysisk kontakt.. og får å klatre i den stigen trenger man komfort, altså at man er komfortabel med hverandre, og det er det jo tydelig dere er så; berør henne mer, hold hender, klapp henne på skuldra, hold rundt henne etc.. får du en magisk følelse når du holder henne VET du at det er ON.

Endret av aritalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...