Gå til innhold

Klær på nett?


Anbefalte innlegg

Har nettop funnet ut at det er mye enklere å kjøpe klær via nettet.

men det jeg trenger hjelp til her er tips til nye nettsider.

 

Stilen min består av klærne de har på www.smartguy.dk, www.jackjones.no & skatewarehouse.com

Har dere noen andre forslag?

 

PS: siden bør helst være skandinavisk, vil gjerne slippe tollen osv :thumbup:

Endret av thomasleraand
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettop funnet ut at det er mye enklere å kjøpe klær via nettet.

men det jeg trenger hjelp til her er tips til nye nettsider.

 

Stilen min består av klærne de har på www.smartguy.dk, www.jackjones.no & skatewarehouse.com

Har dere noen andre forslag?

 

PS: siden bør helst være norsk, vil gjerne slippe tollen osv :thumbup:

www.formatshop.no - www.boardshop.no og www.stayhard.no

Lenke til kommentar
Har nettop funnet ut at det er mye enklere å kjøpe klær via nettet.

men det jeg trenger hjelp til her er tips til nye nettsider.

 

Stilen min består av klærne de har på www.smartguy.dk, www.jackjones.no & skatewarehouse.com

Har dere noen andre forslag?

 

PS: siden bør helst være norsk, vil gjerne slippe tollen osv :thumbup:

www.formatshop.no - www.boardshop.no og www.stayhard.no

Takk for svar :D

Lenke til kommentar

Jeg bestiller mye fra nettet, inkl. ebay, og jeg har aldrig opplevd dårligere nettbutikk en formatshop!!!

 

Jeg venter enda på bestilling, og vil ende opp med å vente 2 uker på ett par sko, som forøvrig koster mere på nett enn i butikken..

 

Har forsøkt å ringe formatshop sin online tjeneste 3 ganger, og ventet til sammen nesten 1 1/2 time i tlf uten at noen har svart. Har sendt en mail, men fikk ikke svar.

 

Det viser seg at det sitter en mann å tar seg av alt dette....

 

Fikk omsider snakket med en hyggelig dame som jobber på en av butikkene, som fikk kontakt med online delen, og da hadde ikke pakken blitt sendt enda, 1 uke etter kjøp!! Da skulle de sende pakken samme dag med ekspress. Da bude pakken vært hos meg dagen etter, men dagen etter var ikke pakken kommet på det lokale postkontoret (Hamar) en gang!!!

 

Helt utrolig dårlig!! Anbefales ikke fra meg. Skulle det bli problemer er det bare å glemme å få kontakt med dem.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Har nå fylt en handlevogn på smartguy.dk sine nettsider. Er utrolig fornøyd med det jeg har plukket oppi, som havnet på en samlet pris på omtrent 2400 danske kroner, ca. 2500 norske kroner.

Hvordan er det på toll og frakt nå?

 

Vet tollen varierer fra vare til vare, men hadde vært greit å fått med samlet pris før jeg bestiller :)

Lenke til kommentar

Jeg spør bare her så jeg slepper å lage en helt ny tråd....

 

Lommeboken min er ganske tom for tiden men jeg har lyst å shoppe noen småting på nettet. Har noen tips til online-butikker alla H&M, la redoute, asos, topman?

 

EDIT: Skrivefeil.

Endret av Sir.Jacobs
Lenke til kommentar

eBay. Asiatiske selgere (du får det nesten direkte fra fabrikk), brukt, vintage. Det er mange muligheter om du vil ha det billigste mulig og alle jeg har spurt sørger for at pakken kommer under 200kr-grensa.

Men pass deg! eBay er også årsak til en stygg sykdom som går på ukontrollerte og hyppige kjøp. :roll:

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Man skal være veldig lite rutinert for å la seg lure på eBay.

Har gjennomført 100+ handler på eBay og har aldri blitt lurt. Så lenge man bruker hodet og gjør forarbeidet sitt går det helt fint.

Selvfølgelig skjer det, men tror nok at i de aller fleste tilfeller kunne det vært unngått ved å gjøre forarbeidet sitt og bruke en kombinasjon av sunn fornuft og vanlig logikk.

Endret av lokeland
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må si meg enig med lokeland her. Det finnes selvfølgelig også "troverdige" selgere hvor man til slutt får en kopi, men ved å se litt nøyere på bl.a. selgerens historie, andre varer til selger, pris og prisforhold til andre, bilder og beskrivelse av salgsvaren så vil man i de fleste tilfeller sitte igjen med et solid inntrykk av selgeren.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...