Gå til innhold

Bra flysimulatorspill for tiden?


Anbefalte innlegg

Vil ha et bra simulatorspill, helst fly som jeg kan bruke bra/ok utstyr til.

Lurer på hvilke spill som er bra og nye for tiden..

 

Det jeg er mest interresert i er jagerflyvning (litt bombing/skyting skader ikke heller)

Flerspillermuligheter er bra

Muligheter for bruk av joystick, pedaler osv

 

Har du forslag til spill, utsyr eller innspill vil jeg høre ^^

 

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FSX er siste versjon av Microsoft tilbud, og inntil videre vet vi ikke om det kommer flere. X-Plane er en up-and-coming konkurrent. Mindre "spill" en FSX, og rimelig bratt læringskurve. Imidlertid er det ikke dyrt, så jeg anbefaler å gi det en sjanse. FSX begynner å dra på åra, men det finnes masse ekstraprogramvare som kan shine opp utseendet.

Wings of Prey er PC-versjonen av Sturmovik-spillet som nylig kom til konsoll. Ikke like hardcore som 1946, men fabelaktig pent. Hvis du ikke er nevrotisk opphengt i realisme bør du sjekke det ut (demo på Steam). Sturmovik: 1946 kan være helt latterlig tungvint og realistisk, ser ikke spesielt bra ut, og er uspillelig uten godt utstyr.

Lenke til kommentar
FSX er siste versjon av Microsoft tilbud, og inntil videre vet vi ikke om det kommer flere. X-Plane er en up-and-coming konkurrent. Mindre "spill" en FSX, og rimelig bratt læringskurve. Imidlertid er det ikke dyrt, så jeg anbefaler å gi det en sjanse. FSX begynner å dra på åra, men det finnes masse ekstraprogramvare som kan shine opp utseendet.

Wings of Prey er PC-versjonen av Sturmovik-spillet som nylig kom til konsoll. Ikke like hardcore som 1946, men fabelaktig pent. Hvis du ikke er nevrotisk opphengt i realisme bør du sjekke det ut (demo på Steam). Sturmovik: 1946 kan være helt latterlig tungvint og realistisk, ser ikke spesielt bra ut, og er uspillelig uten godt utstyr.

 

Flight simulator greia til microsoft er vel eldgammel nå? Mener jeg har spilt den før og at det ikke var annet en mange kjedelige vanlige timer flyvning. Mer interresert i litt mer action noe alla jagerflyvningen på Battlefield 2, kanskje bare mer komplisert ^^

 

Skal teste det andre spillet. Så det på steam før idag tror jeg :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...