Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Konstant deprimert - trenger å snakke


Gjest Guest_random_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_random_*

De sier det hjelper og snakke om det, så hvorfor ikke.

 

Altså jeg går konstant rundt, og føler bare att jeg skal gi opp alt. Føler ikke att det er noe igjen å leve for. Har noen gode venner, men føler ikke att noen bryr seg egentlig om meg. Jeg lever ikke det jævligste livet. Men for det om så er jeg bare deprimert. Føler ikke att det er noe som gleder meg lenger. Har lenge tenkt på og ta selvmord, men det er bare nok en ting jeg ikke klarer og fullføre.

 

Skolen sendte meg til psykolog når jeg var 15, ikke fordi att jeg var deprimert men for andre grunner. Psykologen mente att mange av mine problemer kunne komme fra att jeg i ung alder så på når en person tok selvmord. Men når psykolog timene begynte å hjelpe så mente skolen att jeg ikke kunne gå til han lenger.

 

Er vanligvis ikke en person som klager eller sutrer. Men nå føler jeg att det har gått over en viss grense, og att jeg må bare snakke ut om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...