Gå til innhold

Stikke i feil hull?


Sitronsaft

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke hysterisk, men jeg lo da litt her jeg satt :)

 

Jeg har hatt sex med en mann noen ganger. Han løper ut på toalettet, og vasker penisen sin flere ganger under sexual akten. Løper ut og sier ....æsj så ekkelt..... Jeg føler meg ekkel hver gang han har gjort det, og tar det litt til meg selv.

Er det noen som forstår hva som er vitsen med å vaske penisen sin flere ganger under sex? Og hva er ekkelt med safter.... hehe..... Jeg forstår det ikke. Velger jeg å ha sex med noen så synes ikke jeg at det gjør meg noe å få hans sekreter inn i meg...... hehehe....

 

Stikker han i feil hull så mange ganger under akten?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Kanskje ikke hysterisk, men jeg lo da litt her jeg satt :)

 

Jeg har hatt sex med en mann noen ganger. Han løper ut på toalettet, og vasker penisen sin flere ganger under sexual akten. Løper ut og sier ....æsj så ekkelt..... Jeg føler meg ekkel hver gang han har gjort det, og tar det litt til meg selv.

Er det noen som forstår hva som er vitsen med å vaske penisen sin flere ganger under sex? Og hva er ekkelt med safter.... hehe..... Jeg forstår det ikke. Velger jeg å ha sex med noen så synes ikke jeg at det gjør meg noe å få hans sekreter inn i meg...... hehehe....

 

Stikker han i feil hull så mange ganger under akten?

 

 

Ikke sikkert du stakk den i feil hull...

For mange er dette det riktige hull... :roll:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...