Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker ACR med silencer (Som reducer rangen men, men jeg blir ikke oppdaget på minimaps)

 

Killsteaks er:

Harrier strike

Chopper gunner

Tactical nuke

 

Med en gang jeg får harriers så er det piece of cake å få chopper gunner og deretter nuke, men det er sjeldent at jeg kommer så langt fordi jeg alltid blir drept av nadelaunchers som skyter randomly inn et vindu eller no så jeg dør...

 

Spiller ground war btw, der er det lettere ; )

Lenke til kommentar

Syns ikke Grenade Launcher er så irriterende. Jeg dør ikke akkurat av det hele tiden, og jeg bruker det selfølgelig med en gang jeg har fått attachmenten, men kun til jeg får ny (veddder på at det er en del her inne som sier at det hater noobtubere, men bruker det selv når de hr fått det). Men er det noe jeg hater på spillet, så er det KNIFERE. Det er så sykt irriterendet med Marathon-Lightweight-Commando folk som løper rundt og ødelegger for alle andre.

Endret av vipone
Lenke til kommentar
Syns ikke Grenade Launcher er så irriterende. Jeg dør ikke akkurat av det hele tiden, og jeg bruker det selfølgelig med en gang jeg har fått attachmenten, men kun til jeg får ny (veddder på at det er en del her inne som sier at det hater noobtubere, men bruker det selv når de hr fått det). Men er det noe jeg hater på spillet, så er det KNIFERE. Det er så sykt irriterendet med Marathon-Lightweight-Commando folk som løper rundt og ødelegger for alle andre.

 

 

Skriver under på den med knife. Spesielt tacknife hater jeg. Men gud så deilig det er når du faktisk får drept dem ved å tømme et SMG-magasin i dem før de når bort til deg.

 

Jeg bruker noobtube selv, men forsøker å kun skyte når det er sikkert kill, spammer ikke ned kartet med granater, liksom (selv om jeg da bruker Scavenger som faktisk fyller på med flere granater etterhvert, men igjen, skyter ikke vilt, men ser en fyr, tar ut fompen og FOMP BANG DØD)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

NoobTube er irriterende iblant, men ivertfall på xbox, så virker det som det blir færre og færre av dem. Greit, krever ikke noe skill å bruke dem hvis du bare skyter random, men det er lagt inn i gamet, og det er ingenting vi får gjort med det. Samme som commando er sykt irriterende, så er det en del av spillet, og hvorfor skal man la det ligge hvis det er en del av spillet?

Lenke til kommentar
NoobTube er irriterende iblant, men ivertfall på xbox, så virker det som det blir færre og færre av dem. Greit, krever ikke noe skill å bruke dem hvis du bare skyter random, men det er lagt inn i gamet, og det er ingenting vi får gjort med det. Samme som commando er sykt irriterende, så er det en del av spillet, og hvorfor skal man la det ligge hvis det er en del av spillet?

 

Enig der. Har ikke noe imot at det er med i spillet, jeg er imot folk som utnytter det og herper spillopplevelsen.

 

Bruker Commando selv, men det er for å få pro-effekten (no fall damage)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
NoobTube er irriterende iblant, men ivertfall på xbox, så virker det som det blir færre og færre av dem. Greit, krever ikke noe skill å bruke dem hvis du bare skyter random, men det er lagt inn i gamet, og det er ingenting vi får gjort med det. Samme som commando er sykt irriterende, så er det en del av spillet, og hvorfor skal man la det ligge hvis det er en del av spillet?

 

Enig der. Har ikke noe imot at det er med i spillet, jeg er imot folk som utnytter det og herper spillopplevelsen.

 

Bruker Commando selv, men det er for å få pro-effekten (no fall damage)

 

 

Commando er ganske bra når du får pro. Tenkte mer på folk som løper rundt med maraton og LW.

Lenke til kommentar

Noobtube tar jeg ikke særlig tungt på. Det er jo så mange andre kombinasjoner av perksene og add ons`ene som er like irriterende. G18 akimbo og løpe fort greiene eller dobbel 1337 shotgun akimbo og løpe fort greiene.

Sniper med stoppingpower pro og varmesøkende sikte osv.

Lenke til kommentar

Jeg blir ALLTID drept av en noobtuber, eller en forbanna RPG når jeg har en god streak ^^

 

De kommer på derail og skyter inn vinduet og dreper meg D:

Jeg har ikke noe imot at den er på spillet, men jeg synes så synd på de folka som bare MÅ finne alle eksplosivene, og bruke de ^^

Lenke til kommentar

Eneste gangen jeg irriterer meg over noobtubers er når jeg skyter mot dem å treffer men de får skutt ut en granat før de dør. Typisk scenario er at jeg skyter mot noen i f.eks. highrise, så rett før de dør å hele skjermen er rød for dem ser jeg på killcammen at de skyter mot meg å treffer enn eller annen random vegg bak meg slok at jeg sprenges i fillebiter. Eller når jeg løper bak en team mate, han med noobtuben bommer, og treffer meg i steden siden rangen er så stor.

Lenke til kommentar

"Noobtube" er forhatt blant svært, svært mange. Ikke rart, siden det i hvert eneste spill den er med i, så er den et mer eller mindre garantert kill. Fin til å irritere andre med og pynte på statistikken.

 

Jeg syns det blir mer og mer av den på PS3. Før møtte jeg nesten aldri på noobtube, nå møter jeg på den flere ganger i hver eneste runde omtrent. Men den er overhodet ikke noe verre enn de fordømte akimbovåpnene. Tusen forbannelser over de. Det samme gjelder knifere og snipere som vet nøyaktig hvor de skal plassere seg, og som har Thermal i tillegg.

 

Til oppsummering kan vi si at det er veldig mye stygt i MW2. Fryktelig mye stygt. RPG er også noe forbanna dritt. Men som en annen sa, så er det jo (dessverre) en del av spillet. IW kan godt nerfe en god del ting, tho.

Lenke til kommentar
"Noobtube" er forhatt blant svært, svært mange. Ikke rart, siden det i hvert eneste spill den er med i, så er den et mer eller mindre garantert kill. Fin til å irritere andre med og pynte på statistikken.

 

Jeg syns det blir mer og mer av den på PS3. Før møtte jeg nesten aldri på noobtube, nå møter jeg på den flere ganger i hver eneste runde omtrent. Men den er overhodet ikke noe verre enn de fordømte akimbovåpnene. Tusen forbannelser over de. Det samme gjelder knifere og snipere som vet nøyaktig hvor de skal plassere seg, og som har Thermal i tillegg.

 

Til oppsummering kan vi si at det er veldig mye stygt i MW2. Fryktelig mye stygt. RPG er også noe forbanna dritt. Men som en annen sa, så er det jo (dessverre) en del av spillet. IW kan godt nerfe en god del ting, tho.

 

 

 

DU! min venn er genial, du forstår mine lidelser når det kommer til noobtubers, RPG's, snipers med thermal og campers : D

Jeg er så lei av de, synes så synd på se og at det går ann å bli så patetisk at man må finne fram alle explosivene i spillet og bruke det live : P

Lenke til kommentar

"Noobtube" er forhatt blant svært, svært mange. Ikke rart, siden det i hvert eneste spill den er med i, så er den et mer eller mindre garantert kill. Fin til å irritere andre med og pynte på statistikken.

 

Jeg syns det blir mer og mer av den på PS3. Før møtte jeg nesten aldri på noobtube, nå møter jeg på den flere ganger i hver eneste runde omtrent. Men den er overhodet ikke noe verre enn de fordømte akimbovåpnene. Tusen forbannelser over de. Det samme gjelder knifere og snipere som vet nøyaktig hvor de skal plassere seg, og som har Thermal i tillegg.

 

Til oppsummering kan vi si at det er veldig mye stygt i MW2. Fryktelig mye stygt. RPG er også noe forbanna dritt. Men som en annen sa, så er det jo (dessverre) en del av spillet. IW kan godt nerfe en god del ting, tho.

 

Bare slutt å spille MW2, så er alle problemene løst. Nå har du nevnt GL, kniv, snipere, thermal, akimbo og RPG. Hadde disse tingene blitt fjernet, hadde det ikke vært mye igjen av Modern Warfare 2.

Det virker som om mange har lyst til å fjerne så mye av MW2 Multiplayer at alt som er igjen, er et nakent våpen.

Lenke til kommentar

Sniper, det er vel ikkje feigt? Poenget med sniper er og plassere seg rett! Den er litt av poenget, og vite kvar ein skal ligge/stå/bevege seg.. Det med Thermal, det kan eg sei er ein smule dumt. På Highrise f.eks, so er Thermal det beste ein kan ha. Ettersom ein ser igjennom persiennene på den andre sida.

 

Akimbo er det verste! Sjølv om eg brukar Magnum og USP.45 som akimbo av og til.. So er det hagle-akimbo som er horribelt. Dei kjem og før ein rekker å reagere so er ein død.

 

Men ellers; Noobtube med Danger Close og One Man Army, det er det som er feigt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...