Gå til innhold

Jobbe hjemmefra / hjemmekontor?


Anbefalte innlegg

Jeg jobber i dag som konsulent, og har mer og mer tenkt på å få meg en jobb der jeg kan jobbe hjemmefra eller fra hvor som helst i verden, og eneste jeg trenger for å kunne gjøre jobben er ei internettlinje. Ønsker å kunne være mere fleksibel, og disponere min egen tid.

Noen som har realisert dette, eller kan komme med forslag til hvordan dette kan realiseres?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber i dag som konsulent, og har mer og mer tenkt på å få meg en jobb der jeg kan jobbe hjemmefra eller fra hvor som helst i verden, og eneste jeg trenger for å kunne gjøre jobben er ei internettlinje. Ønsker å kunne være mere fleksibel, og disponere min egen tid.

Noen som har realisert dette, eller kan komme med forslag til hvordan dette kan realiseres?

 

Hei. OM du sender meg en pm så kan jeg fortelle litt hva jeg driver med. Jeg tjener ikke mye per i dag, men har en grei inntekt med å jobbe med affiliate markedsføring på internett.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har jobbet med programmering, drift av cisco utstyr og linux servere hjemmefra i flere år. Fungerer helt greit. Nå som jeg har fått fam. har jeg merket at et kontor i et annet bygg en huset hvor alle andre er i er et must for å få arbeidsro.

 

En ting er sikkert, man kan få til det helt utrolige bare man har stå på vilje. Å jobbe hjemmefra med markedsføring og salg ville jeg ikke satset på, du blir fort lei.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...