Nik0 Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Koblingspedalen tar veeldig langt ute, og ikke noe som helst frem til 90% av pedalen er ute. Hydraulisk clutch, og clutchvæsken er fin og full. Rett og slett slitt clutch? Siter Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Koblingspedalen tar veeldig langt ute, og ikke noe som helst frem til 90% av pedalen er ute. Hydraulisk clutch, og clutchvæsken er fin og full. Rett og slett slitt clutch? Heller slitt hydraulikk (stempel...). Slitt kløtsj endrer ikke vandring på pedalen på hydrauliske systemer, svjv. Er det noe vandring igjen på pedalen, etter at kløtsjen tar 100%? Så lenge du har vandring igjen, er det strengt tatt greit nok. Men for all del, irriterende/vanskelig å betjene kan det være likevel.. Siter Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Nei, tror nesten ikke det. Den strever veldig selv om clutchen er helt ute, må liksom ruse den litt for at den skal dra fremover. Mener du at stempelet kan ha skylda? Skjønte ikke helt hva du mente.. Siter Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Nei, tror nesten ikke det. Den strever veldig selv om clutchen er helt ute, må liksom ruse den litt for at den skal dra fremover. Mener du at stempelet kan ha skylda? Skjønte ikke helt hva du mente.. Det jeg mener er at ordinære hydrauliske systemer, som til bremser og kløtsj, skal ha samme vandring (og "ta" på samme stedet) uansett hvor slitt bremseklossene eller kløtsjplaten er. Så sant det hydrauliske fungerer som det skal da... Det har iallfall vært slik på alle de systemer jeg har plukket på... Vil anbefale deg å forhøre deg på merkeverksted. De vet om dette er en typisk feil på akkurat din bil, og evt hva som er feil, og evt hva som må til for å ordne det. Vet ikke så mye om systemer til bil, men på MC er det iallfall ganske normalt med overhalingssett, som er veldig mye rimeligere enn å bytte hele komponenter, og ikke så fryktelig komplisert å gjøre selv, bare man er renslig og nøyaktig. Siter Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2010 Ok, den er grei, takk for det:) Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.