Gå til innhold

Anmeldelse: Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Løkken innfrir nok en gang på skrivebordet. Nå er det vel kanskje på tide at ledelsen i Spillverket gir mannen noe annet enn obskure Wii-spill. Koste meg da jeg leste dette.

 

La forresten Toshiyuki Itahana gå tilbake til å være karakterdesigner for spill som f.eks FF:IX. ^^

Endret av Razoroth
Lenke til kommentar
Fantastisk lesning. Folk i klasserommet så rart på meg når jeg tilsynelatene uten grunn brøt ut i krampelatter mens jeg leste anmeldelsen.

 

Hyggelig at jeg kan være med på å forlenge livet ditt med en god latter! :D Men tro meg, jeg lo ikke da jeg spilte dette spillet. Men akk - det blir min bør å bære å spille meg gjennom møkka, så dere ikke behøver..

 

Det var da noe til nedsabling. Når dere gir et så elendig spill 3 poeng, så lurer jeg veldig på hva slags styggedommer som må til for å få 1 poeng. :p

 

Iallefall bra at dere kan det med å slakte der det er på sin plass.

 

Du kan lese mer om hva som skal til her:

http://www.spillverket.no/artikler/slik_vu...i_spill/11793#3

 

Karakteren 1 forbeholdes:

Et spill som får denne karakteren, innehar ingen kvaliteter overhodet. Et eller annet har gått fryktelig galt, for dette skulle aldri befunnet seg på markedet. Her fungerer absolutt ingenting, og utformingsmessige feil er hva hele spillet består av. Disse spillene vil bli husket som legendarisk katastrofale.

 

De legendarisk katastrofale kan du finne her:

http://www.spillverket.no/anmeldelser/?n=5...rating&sd=a

Lenke til kommentar

Fant du virkelig ikke noe bra med dette spillet? :dontgetit: eller har du spillt noe annet?

Spillet fikk 7/10 hos både GameTrailers og Eurogamer, GT gir storyen 8.8 (gameplay 6.7 dog)

og det har en "user score" på 8,7 hos Metacritic. Har sett gameplay i reviewet til GT og jeg syns det ser morro ut =P

Quote fra commentfeltet hos GT: "This game wasn't all that bad. You just had to go into it not expecting a typical SquareEnix game."

Ser ut til at det endelig kommer noen gode Wii spill for tiden, så dette skal jeg kjøpe, sammen med No More Heroes 2 :D

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Fant du virkelig ikke noe bra med dette spillet? :dontgetit: eller har du spillt noe annet?

Spillet fikk 7/10 hos både GameTrailers og Eurogamer, GT gir storyen 8.8 (gameplay 6.7 dog)

og det har en "user score" på 8,7 hos Metacritic. Har sett gameplay i reviewet til GT og jeg syns det ser morro ut =P

Quote fra commentfeltet hos GT: "This game wasn't all that bad. You just had to go into it not expecting a typical SquareEnix game."

Ser ut til at det endelig kommer noen gode Wii spill for tiden, så dette skal jeg kjøpe, sammen med No More Heroes 2 :D

 

Nei, det var virkelig ikke mye bra å hente i dette spillet. Andre sider og anmeldere får stå for sine karakterer, og jeg vil ikke spekulere i hvorfor de har endt på det de har gjort. Ser du litt rundt, så er det faktisk fler som har gitt spillet enda dårligere karakter enn meg! På Spillverket prøver vi så godt vi kan å benytte oss av hele karakterskalaen og unngå inflasjon med en skala som i praksis går fra 6 til 10.

 

Du må gjerne komme med dine tanker rundt spillet på forumet når du har spillt gjennom! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...