Gå til innhold

Er Zakynthos bra plass?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Mye plagsomme innkastere, men en utrolig fin og koslig øy! Hvilket område av øya skal du være på?

 

Området Laganas anbefales varmt. 7km med deilig strand, veldig hyggelige restauranter (bl.a. restauranten Olympic Flame som bare MÅ besøkes, de har verdens deiligste lasagne), og artige utesteder :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Laganas er stedet å være dersom man vil ha...ehhh...litt liv om kveldene. Ellers bør man leie bil, og evt ta en båttur rundt øya. Det er rett og slett utrolig fint der, kjørte rundt øya på to dager, en side hver dag.

 

Slitsomme innkastere, men slipepr vel ikke unna dem. Anbefaler Cameo Island rett utenfor Laganas, det var paradis for meg. Bitteliten strand i lagunen, men vi fikk plass :-)

 

http://www.pbase.com/meelitamm/image/34080338

Lenke til kommentar

Zakynthos er en fin plass. Jeg var der for snart 10 år siden (huff som tiden flyr). Var i Laganas jeg også.

 

Jeg anbefalte også en båttur rundt øyen. Måtte tidlig opp, men det var en fin tur, men husk på å ha med solkrem :D blir fort brendt på sjøen. Jeg reiste med en av de store turistbåtene. Det var ikke alt for dyrt, men minuset var når vi kom til de forskjellige strendene på turen så var vi rundt 100 stykk på båten som strømte ut. Det ble litt veldig mye. I tilleg til vår båt så var det 2 båter til med like mange som reiste samtidig som oss. Så mitt tips er å se om du får plass på en litt mindre båt. Kanskje betale litt mer men dog da slipper dere å sloss for å komme dere av og på båten på de forskjellige plassene.

 

Det skal også være en øy utenfor laganas som Havskilpaddene reiser for å legge egg. Dette er noe som man kunne reise ut for å se. Jeg fikk ikke reist på det men det er noe du kanskje kan undersøke når du er der nede.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hvordan er Laganas som et party sted, det sies at det skal være bra der??

Er en gjeng som vurderer litt på hvor vi skal reise. Har selv vært i magaluf osv. så er vandt med slike party steder=)

Men hva slags alders gruppe av fest folk er det der?? Regner med at det er litt engelsk dominert også ? ^^

Lenke til kommentar

75% briter vil jeg si. Alder 18-25, men jeg følte meg ikke gammel med mine 29. Nå er ikke jeg verdens største partyløve, men jeg vil si det tar av, og vi var der ikke i høysesongen heller.

 

Det jeg likte er at dersom man vil ha ro og fred, så er det nettopp det man finner alle andre steder på øya enn i Laganas. Alt bråket på et sted :cool:

Endret av Broseen
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jepp. Mye plagsomme innkastere, men en utrolig fin og koslig øy! Hvilket område av øya skal du være på?

 

Området Laganas anbefales varmt. 7km med deilig strand, veldig hyggelige restauranter (bl.a. restauranten Olympic Flame som bare MÅ besøkes, de har verdens deiligste lasagne), og artige utesteder :)

 

Flott plass. Det ble Laganas bukta. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...