Gå til innhold

Påføring av kjølepasta guide


Yoda

Anbefalte innlegg

Søkte etter en guide, men noob som jeg er fant jeg kun denne på overklokking.no, men der var det ikke noe svar å få.

 

Noen som har en link til en guide for meg. Det er en Cooler Master V8 som skal på en i920. Har til nå kun benyttet boxed vifter så der er vel på tide å sette på noe skikkelig på I7'en

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror nok du har rett

 

Helt ny så cpu og kjøleblokk skal være helt ren, men isopropanol og rensing av overflate skader ikke.

 

Ertestørrelse på dråpen og deretter legge det ut over. Må hele cpu'en være dekt eller holder det med sentrum. Hvis teknikken med plastposen er ok så kanskje jeg skulle gå for den?

Lenke til kommentar
Om du hadde sett videoen jeg posted hadde du sett (som jeg også sa litt over) at et lite kryss vil dekke på best måte :)

 

Har sett på videoene, men det er uttrykket "Ikke ha på for mye kjølepasta" som bekymrer meg. En dråpe så stor som en ert er et greit mål å forholde seg til, mens et kryss blir litt værre. :roll:

 

Legger vel på en dråpe og fordeler den ut over hele cpuen slik at det blir et fint syltynt lag så burde vel den saken være i boks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...