Gå til innhold

Creative Centrale - To av hver sang


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har en creative zen x-fi, og da selfølgelig creative centrale. Jeg har på ett eller annet mulig vis klart å få to eller tre av hver eneste sang der inne, og er en god del sanger. Så noen som vet om en måte å slette "klonene"? Jeg vil selfølgelig ha resten, men vil aller helst bare ha en av hver.. Praktisk, ikke sant? Tilbake til poenget -noen idéer?

 

Takk! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Er ingen selvfølge at du bruker creative sin software, Xfi er en MTP spiller og kan bruke akkurat hvilken software den vil- eller ingen overhodet. Anbefaler deg å prøve litt mer vettug organiseringssoftware

http://www.anythingbutipod.com/archives/20...col-rundown.php

http://www.anythingbutipod.com/archives/20...are-roundup.php

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Er ingen selvfølge at du bruker creative sin software, Xfi er en MTP spiller og kan bruke akkurat hvilken software den vil- eller ingen overhodet.

 

Nå var det egentlig ikke en klage på sånne ting jeg lette etter, og jeg tror du også er voksen nok til å skjønne at uansett hvor selfølgelig det er, vil jeg bare ha hjelp til å fjerne de sangene jeg har to av! Ikke en henvisning til dine såkalte "bedre programvarer".

 

Men likevel er jeg takknemlig for tips til andre programvarer.. :D

 

Noen som har et svar på spørsmålet? :)

Endret av diskutant
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Grunnen til at annen programvare nok er svaret, er funksjonalitet. Grunnen til at det er flere av samme sang er sannsynlgivis fordi du enten 1) har importert samme mappe to ganger, eller 2) du har samme sang to ganger. Mer avanserte programmer har ofte funksjoner for å finne kloner, noe jeg tviler på creative sitt program har. Forresten, er det kun på spilleren eller i programvaren også? Hvis det er kun spilleren, kan du prøve å formatere den (sikkert en funksjon for det i menyene) og legge inn på nytt. Hvis det også er i programvaren, og det verken er 1) eller 2) som er problemet, kan du prøve å slette alt fra creative programmet og legge inn filene på nytt fra kildemappen(e). Hvis ingenting av dette funker, og du er satt på ikke å bruke andre programmer, er det ingenting annet å gjøre enn å slette en og en sang manuelt.

Lenke til kommentar
Grunnen til at annen programvare nok er svaret, er funksjonalitet. Grunnen til at det er flere av samme sang er sannsynlgivis fordi du enten 1) har importert samme mappe to ganger, eller 2) du har samme sang to ganger. Mer avanserte programmer har ofte funksjoner for å finne kloner, noe jeg tviler på creative sitt program har. Forresten, er det kun på spilleren eller i programvaren også? Hvis det er kun spilleren, kan du prøve å formatere den (sikkert en funksjon for det i menyene) og legge inn på nytt. Hvis det også er i programvaren, og det verken er 1) eller 2) som er problemet, kan du prøve å slette alt fra creative programmet og legge inn filene på nytt fra kildemappen(e). Hvis ingenting av dette funker, og du er satt på ikke å bruke andre programmer, er det ingenting annet å gjøre enn å slette en og en sang manuelt.

 

 

ikke bare spilleren, og ikke begge deler.. Bare programvaren...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...