Gå til innhold

Ny tlf, batteritid høyt prioritert og helst SE.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal ha ny telefon da jeg på en eller annen merkelig måte klarte å miste min forrige. Mine tidligere mobiler har så si alle vært Sony Ericsson, så ville vært greit med en mobil av samme merke.

- Mobilen kommer til å bli brukt til å ta bilder. Fest, fyll, ferie og annet tull.

- Av og til blir den brukt som modem. På hytta eller når kompisen ikke har betalt regninga.

- Har MS Office Outlook, og det hadde vært greit å kunne synkronisert disse. Men dette er ingen nødvendighet.

- Mobilen MÅ ha god batteri tid, altså lang tid før jeg trenger å lade den.

- Bør kunne brukes til å høre på musikk. På lange bussturer og joggeturer.

- Ingen joystik!

- Ble veldig glad i teknikken jeg måtte bruke for å svare telefonen. Altså en telefon som har utforminger som feks. flip, utskyvbart talltastatur og kamskjell er kjekt, men ingen must.

 

Har til nå sett litt på Xperia X1, den virket rimelig grei. Noen erfaringer?

 

Mine tidligere telefoner:

SE k700i

SE k810i

SE C905

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Har også en w995, og er strålende fornøyd med denne.

 

Ufattelig gode taster, godt kamera, egen 3.5mm utgang for headsett, og wifi.

 

Denne telefonen har så og si alt du spurte etter, bortsett fra MS office, men du kan jo bruke Google Docks.

 

Det er skjelden en telefon holder oppe forventningene fra første gang du åpner den, men det gjør denne. Kan anbefale denne tlf på det varmeste.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå tror jeg det står mellom SE c905 og samsung omnia HD... Har i de siste dagene funnet ut at kamera er svært viktig, blant annet til dokumentasjon av arbeid eller å huske/skrive ned ting som f.eks motoerskilt ol. Erfaringer med mobilene mottas med stor takk.

Endret av Solid Edge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...