Gå til innhold

Vis oss din blogg/hjemmeside


Bjerknez

Anbefalte innlegg

Legg inn link av din blogg/hjemmeside og fortell litt om den.

 

1. Fortell litt om deg selv, eller litt om bloggen/hjemmesiden og evt. hvordan du har laget den og eller satt den opp.

2. Link til bloggen/hjemmesiden din.

 

Min blogg er bassert på Wordpress. For den som ikke vet det er Wordpress kanskje en av værdens mest populære bloggtjeneste. Wordpress er lastet opp på min server og konfigurert litt slik at den har blitt slik den er i dag.

 

I bloggen, så legger jeg ut alt som jeg føler fortjener en plass der og som skjer i livet mitt. Ofte kan jeg også legge ut nyheter fra andre sider jeg synes er interresante. Noe er Agurknytt mens annet kanskje er mer interresant.

Jeg har lagt meg på ett meget jordnært nivå, så skriveleifer og andre ting bør ikke tas alvorlig. Dette er MIN side og jeg har faktisk over 3.000 unike besøkende hver eneste måned. Hvem som besøker den mest er nok venner og kjente, samt noen som kjenner meg via nettet som er litt nyskjerrige.

 

Hovedsakene i bloggen blir derfor mine interesser, som da er Bil - Båt - Data - Hund - Fotografering - Bilpleie etc. Pluss såkalte lugubre innstikk som kalles agurknytt inn i mellom.

 

Linken til bloggen min er her:

www.bjerknez.no

Endret av BjerkneZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har to hjemmesider og én blogg. Meningen er egentlig å eie eget domene, men har liksom aldri fått meg til å gjøre det. Den ene hjemmesiden er mine personlige, som handler om meg og mitt, den andre er forloveden min og min sin bryllupsside, som skal brukes til informasjon angående vårt forestående bryllup og bloggen min handler også om meg og mitt. Jeg har skrevet om alt fra blogging til bryllupsplanlegging på bloggen, samt at jeg f.eks liker å publisere mine dikt der. Liker å skrive noe mer enn bare mote (selv om det har blitt noe av det også, men ikke mye).

 

Her er mine tre sider;

Sweet Pink Kitty - min personlige hjemmeside

Sweet Pink Kitty - bloggen min

Vår bryllupsside

 

Har omtrent 3000 lesere på bloggen i måneden, dette varierer veldig i forhold til hvor mye jeg blogger selvsagt.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Jeg har en blogg på blogger, hvor jeg stundom skriver om ting som interesserer meg, og har gjort det siden 2006. I motsetning til Wordpress (hvor jeg også hadde en internasjonal blogg med en del lesere en stund) har ikke blogspot/blogger en like lett tilgjengelig fancy statistikk over besøkende, så jeg aner strengt tatt ikke hvor mange lesere jeg har. Det er i grunn ikke så viktig heller.

 

Jeg har også et par hjemmesider som bare består av en barmfager, hoppende fe i forskjellige farger, akkompagnert av en tekst (hva det nå var jeg syntes var morsomt den dagen jeg oppdaterte den), sammen med datoen for nevnte oppdatering. De er i grunn bare der for moro skyld, mens jeg bruker all den gratis hostingen for å lagre ting og tang.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg bruker også blogger til min blog, så jeg vet ikke hvor mange besøkende jeg har. Men det er ikke så mange.=P Bloggen handler om det som opptar meg, altså stort sett musikk og filmer. For det meste de mest ukjente/undervurderte, slik at folk kan lese bloggen å kanskje oppdage noe nytt. Jeg prøver å gi en del bakgrunnsinformasjon, og samtidig gi fortelle om hvorfor jeg liker den filmen eller artisten, i håp om at andre vil mene det sammeog kanskje oppdate noe nytt. En sjelden gang skriver jeg om ting som skjer i livet mitt, eller om meg. Da er det ting jeg anser som vitkig jeg skriver om, så jeg ikke ender opp med innlegg som "i går gikk jeg tur, det var fint"=P

 

Men bloggen min er enn veldig ung, så hva jeg skriver kan forandre seg...

 

Bloggen: morslilleole

Lenke til kommentar

Heisann :)

 

Min blogg/nettside, Aksjebloggen, startet jeg for noen få uker siden. Siden skal hovedsaklig tar for seg det å være ny i aksjemarkedet. Jeg ønsker å kunne gi en oversikt over hva en bør få med seg om en ønsker å begynne å handle med aksjer, men samtidig vil jeg gå gjennom mine egne erfaring på godt og vondt, hvor jeg vil vise hvor viktig det er å ha en egen strategi for aksjehandelen og hvilke nybegynnerfeil en bør unngå for å komme over den første kneiken. Her får dere også følge meg fremover i aksjemarkedet. Jeg vil også anbefale relevante bøker.

 

Jeg har relativt kort erfaring med aksjer selv. Men har lært mye (På den harde måten) på den korte tiden jeg har holdt på. Dette ønsker jeg å dele med andre så de slipper å gå i de samme fellene som jeg gikk i. Jeg opprettet denne bloggen/nettsiden da jeg selv savnet en slik side da jeg begynte med aksjer.

 

logo1.png

Lenke til kommentar

http://lyspunktihverdagen.blogg.no

 

En blogg som ble oppretta for å dele med resten av Norge at jeg gjorde ting for å glede fremmede.

Ved å blogge om det kunne jeg muligens glede enda flere.

Gikk fort opp for meg at jeg kunne bruke bloggen aktivt for å glede de som leste den.

Er dessverre litt lenge siden forrige innlegg. Jobber med å skjerpe aktiviteten. :)

 

http://kj0leskapspoesi.blogg.no

 

En relativt nyoppstarta blogg der jeg poster bilder av ting som blir skrevet på kjøleskapet i kollektivet mitt.

Gikk til innkjøp av magnetord, og tenkte det kunne bli et spennende prosjekt siden vi er 7 stk. som deler kjøkken.

Poster bilde av alt som blir skrevet og prøver å finne en passende sangtittel til alle innlegg.

Lenke til kommentar

1. Fortell litt om deg selv, eller litt om bloggen/hjemmesiden og evt. hvordan du har laget den og eller satt den opp.

Hjemmesiden min er rett og slett et forum, temaet er ikke meg, det er ikke en personlig hjemmeside, men et forum som blir driftet privat av meg

Forumet er tidligere hostet på diskusjoner.com, databasen ble kjøpt ut derfra for et halvt år/et år siden, satt opp på ny server hos ServeTheWorld, en server som ligger plasserti Oslo.

 

Forumet kjører phpBB, nå oppdatert til siste versjon 3.0.6.

Kjører en bittelitt modifisert prosilver template med div "hjemmelagede" styles.

 

Forumet er et forum for Sørlendinger, men jeg her allerede en ferdig presentasjon jeg egentlig bare kan copypaste:

 

site_logo.gif

 

Sør Forumet et sted hvor Søringer kan treffes og diskutere alt mulig, videre ut i fra dette er Sør Forumet beregnet på bare brukere i Agder Fylkene (eller brukere med sterk tilknytning til fylkene),her kan man lett diskutere, reklamere, planlegge arrangementer som skjer rundt forbi både på sørlandet, men også andre plasser, med sørlendinger.

 

 

http://sorforumet.com/ (noen kattegorier kan bare registrerte brukere se)

Registreringen krever INGEN aktivering, bare registrer og bruk :)

 

2. Link til bloggen/hjemmesiden din.

http://sorforumet.com/

Lenke til kommentar

Har hatt utallige sucky hjemmesider opp gjennom årene, men siden 2004, har det kun vært denne.

Den har gjennomgått utallige oppdateringer, før jeg i fjor eller i forfjor endte med et simpelt design alà 90-tallet og med en fantastisk kombinasjon av frames og css og generelt masse rotete kode som jeg aldri gidder å fikse.

Har mange ideer om oppgraderinger etc, men blir aldri til at jeg gjør noe med det. Latskap! <3

 

Så har jeg noen blogger rundt omkring om svada, hovedsaklig denne som er mest oppdatert, samt en blogg for dikt som oppdateres når enn jeg klarer å skrive noe nytt, noe som skjer sjeldnere og sjeldnere.

 

Synes det er et evig tiltak å blogge, så det er sjelden jeg gjør det. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

http://sorforumet.com/styles/prosilver/imageset/site_logo.gif

 

Sør Forumet et sted hvor Søringer kan treffes og diskutere alt mulig, videre ut i fra dette er Sør Forumet beregnet på bare brukere i Agder Fylkene (eller brukere med sterk tilknytning til fylkene),her kan man lett diskutere, reklamere, planlegge arrangementer som skjer rundt forbi både på sørlandet, men også andre plasser, med sørlendinger.

 

jeg er ikke søring, men har vært på sørlandet hver sommer sia jeg var liten og har familie der, så jeg kan prate kr.sand dialekt. får jeg lese bloggen da? :p

Lenke til kommentar

post-102350-1270347785,3398_thumb.png

 

 

Jeg lagde meg faktisk en hjemmeside i juleferien, da jeg hadde litt mye tid og lite å gjøre. Jeg bestemte meg for å lage en norsk fanside om favorittbandet mitt, Metallica. Skrev ned det jeg husket om bandet, og til slutt ble det jo en liten encyclopedi rundt bandet. Har fått høre fra andre fans at den er nyttig. Et par hundre lesere i måneden, ikke så veldig mye. Hehe. Jeg investerte til og med i ordentlig domenenavn for sida. Ta gjerne en titt innom.

 

WikiTallica

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har én blogg, og den har jeg egentlig for å ha et sted hvor jeg kan utrykke meg selv. Og jeg ble temmelig lei av å se akke fjortis bloggene rundt om på internettet, så jeg villa ha en blogg som sto i kontrast til alle disse!

Bloggen min er ærlig og ironisk. Jeg pynter ikke akkurat på sannheten.

Og ja, så har jeg den for å prøve å bli bedre i rettskriving, med hjelp av min kjære bror som alltid sier hva jeg skriver feil!

 

odakar0line.blogg.no

Lenke til kommentar

http://sorforumet.com/styles/prosilver/imageset/site_logo.gif

 

Sør Forumet et sted hvor Søringer kan treffes og diskutere alt mulig, videre ut i fra dette er Sør Forumet beregnet på bare brukere i Agder Fylkene (eller brukere med sterk tilknytning til fylkene),her kan man lett diskutere, reklamere, planlegge arrangementer som skjer rundt forbi både på sørlandet, men også andre plasser, med sørlendinger.

 

jeg er ikke søring, men har vært på sørlandet hver sommer sia jeg var liten og har familie der, så jeg kan prate kr.sand dialekt. får jeg lese bloggen da? :p

:p Er ikke en blogg akkurat, mer et forum, men er for alle søringer, eller for personer med et sterkt forhold til sørlandet. :)

Er du på sørlandet hver sommer kan det nok komme under den kategorien :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...