Gå til innhold

Vis oss din blogg/hjemmeside


Bjerknez

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Har nyhetsblogg som tar for seg det meste, men hovedsakelig kultur og media. Spesielt film og TV vil det bli jevnlige oppdateringer om. Det blir nok også endel politikk etterhvert. Den fungerer også som en personlig blogg, hvor det oppdateres litt om både jobben med forum og Prisguide, samt studier og privatliv :)

 

Flagglima.com

 

Mye av motivasjonen for bloggen er å publisere innhold jeg før brukte forumet til. IPB har sine begrensninger, som gjorde arbeid med politisk oversikt, guider og annet mer tidkrevende enn nødvendig. Forumet er et ypperlig sted for diskusjon, men ikke optimalt for tråder som dette her, som jeg kommer til å få mer og mer over på bloggen.

 

Benytter Wordpress og hovedsakelig er det jeg som blogger der, men det blir nok enkelte gjestebloggere og kanskje også noen mer faste bidragsytere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har egentlig tre hjemmesider, og den fjerde er under ombyggning ;)

 

Familie siden er Frilseth.com, hovedsakelig kjøpt opp for å ha eposter.

 

Min private hjemmeside er Edvardfrilseth.com, som midlertidig bare brukes til fillagring og tull. Har jo selvfølgelig noen små planer fremover, men inntil videre så er det bare en drodle side :tease:

 

Den tredje er et forum jeg kjører fra en gratisforum side med eget domene, hensikten er at man kan diskutere / prate om småtteri og det er egentlig bare kjentfolk som har registrert seg der. Den heter Norskrandomforum.com og er ganske stille for tiden. Vi jobber med å verve litt folk, pluss at vi prøver å få laget en side litt mer fra bunn av :)

Lenke til kommentar

Har akkurat startet en blogg jeg også..

 

Den er rett og slett en samling med tips og triks for Autocadbrukere.

Egentlig mest som en oversikt for min egen del, men vi får se hvor mye jeg gidder å legge i den..

 

Adressen er http://dak-no.blogspot.com

 

Jeg bruker altså Blogger for å sette den opp. Enkelt og greit for meg som er nybegynner hvertfall.

 

Nå er ikke markedet for en sånn blogg så stort her i landet, så jeg vurderer å lage en engelsk utgave av den. Er det greie metoder for å ordne en tospråklig blogg?

Lenke til kommentar

Vel, her er min blogg: http://marteforsberg.no

Så som så oppdateringer om dagen. Prøver vel fortsatt finne ut hva jeg vil blogge om. Har vært innom hverdagslige ting, psykisk helse, egen innleggelse og nå vimser jeg over på kroppskunst.

 

Bloggen er hostet på egen server (Eller ok, på en bekjent sin) med eget domene. Bruker Wordpress som plattform, da jeg synes den er mest oversiktig og ser proffesjonell ut.

 

Startet å blogget i 2008 og holder meg som regel på et ganske "casual" nivå. Ikke noe toppblogger her i gården.

Endret av Marte Forsberg Dåttno
Lenke til kommentar

For link, se signaturen min. :)

 

Mitt Cyberspace er en sarkastisk blogg om alt mulig som jeg skulle interessere meg for. Mye humor, men også litt mer alvorlige og personlige ting. Skriver vel mest for meg selv og venner. Har ca 20-25 besøkende hver dag. ;p

 

Edit: "alt mulig" da mener jeg innen mine interesseområder, litt sosiologi, data, mye humor, teknologi og tanker om livet forøvrig.

Endret av care1337
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei,

 

Har et media-prosjekt på skolen som går ut på å markedsføre en blogg. Det går ut på og få flest lesere og kommentarer på innlegg. Hadde vært kjekt om dere kunne tatt en titt å legg igjen en kommentar. Har valgt og skrive om litt ironiske nyheter, å prøve å lage det morsomt.

 

Link: http://haallquist.wordpress.com/2010/09/22/vm-dommer-tatt-med-6-kilo-heroin-i-trusa/

 

Mvh Kriss

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...