Gå til innhold

Test: Nokia 2720 Fold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2720 Fold er en av Nokias billigste telefoner. Heldigvis er den ikke en av Nokias dårligste.

 

Les mer

 

Sukk... Jeg er oppgitt. Dere prøver jo ikke skjule deres favorisering av Nokia lengre, det gjorde dere iallefall før. Jeg har skummet gjennom testen, og der dere trekker andre, har dere nok en gang gitt pluss til Nokia. En regel for Nokia, en annen for alle andre...

Lenke til kommentar
2720 Fold er en av Nokias billigste telefoner. Heldigvis er den ikke en av Nokias dårligste.

 

Les mer

 

Sukk... Jeg er oppgitt. Dere prøver jo ikke skjule deres favorisering av Nokia lengre, det gjorde dere iallefall før. Jeg har skummet gjennom testen, og der dere trekker andre, har dere nok en gang gitt pluss til Nokia. En regel for Nokia, en annen for alle andre...

 

You got issues.

 

OnT: Denne passer nok godt for mamma :)

Lenke til kommentar

Synes faktisk telefonen virker helt ok. Svært mange bruker ikke telefonen til annet enn å ringe med samt sende sms. Og har man i tillegg radio i mobilen så er iallefall jeg fornøyd. Men det er andre modeller jeg heller ville ha kalt for bestemor-mobil enn denne.

Endret av Toucan
Lenke til kommentar
Sukk... Jeg er oppgitt. Dere prøver jo ikke skjule deres favorisering av Nokia lengre, det gjorde dere iallefall før. Jeg har skummet gjennom testen, og der dere trekker andre, har dere nok en gang gitt pluss til Nokia. En regel for Nokia, en annen for alle andre...

You got issues.

+1

 

No shit. Nå har han gått over til å "skumme gjennom" testene nå, før prøvde han i det minste å innbile oss at han leste dem.

 

OnT:

Telefonen koster 499 kr uten abo. Scorer den over middels på lyd inn og ut samt har ålreite taster så bør det jo automatisk være mye for pengene. Sleng på en liten fargeskjerm, et kamera og en nettleser så ser jeg ingen problemer med å kunne anbefale den til de som trenger et absolutt minimum. Den ser jo ikke lekker ut akkurat, men den er ihvertfall et relativt godt steg opp fra de verste "tyggismaskin"-telefonene.

Lenke til kommentar
Sukk... Jeg er oppgitt. Dere prøver jo ikke skjule deres favorisering av Nokia lengre, det gjorde dere iallefall før. Jeg har skummet gjennom testen, og der dere trekker andre, har dere nok en gang gitt pluss til Nokia. En regel for Nokia, en annen for alle andre...

You got issues.

+1

 

No shit. Nå har han gått over til å "skumme gjennom" testene nå, før prøvde han i det minste å innbile oss at han leste dem.

 

OnT:

Telefonen koster 499 kr uten abo. Scorer den over middels på lyd inn og ut samt har ålreite taster så bør det jo automatisk være mye for pengene. Sleng på en liten fargeskjerm, et kamera og en nettleser så ser jeg ingen problemer med å kunne anbefale den til de som trenger et absolutt minimum. Den ser jo ikke lekker ut akkurat, men den er ihvertfall et relativt godt steg opp fra de verste "tyggismaskin"-telefonene.

 

Jada, men de glemte å trekke den for knirking, og plastfølelse, slik de gjør på andre billigtelefoner. Da henger 5-erne veldig høyt, men hos Nokia er det visst nok at telefonen virker for at enkelte på Amobil skal anbefale den. Men slik har det vært i alle år... Ikke uten grunn at amobil omtales som NokiAmobil på folkemunne.

Lenke til kommentar

Synes dere var litt for snille med denne mobilen. Mamma kjøpte akkurat denne telefonen og er forsåvidt fornøyd med den, men det er ingen terningkast 5-mobil. Eneste som forsåvidt plagde meg (har bare så vidt prøvd den) var at menyene var litt trege og det er et stort minus føler jeg, ødelegger mye av brukeropplevelsen.

 

Men det er absolutt en fin mobil som gir mye for pengene til de ikke så kravstore mobilbrukerne.

Lenke til kommentar
Sukk... Jeg er oppgitt. Dere prøver jo ikke skjule deres favorisering av Nokia lengre, det gjorde dere iallefall før. Jeg har skummet gjennom testen, og der dere trekker andre, har dere nok en gang gitt pluss til Nokia. En regel for Nokia, en annen for alle andre...

You got issues.

+1

 

No shit. Nå har han gått over til å "skumme gjennom" testene nå, før prøvde han i det minste å innbile oss at han leste dem.

 

OnT:

Telefonen koster 499 kr uten abo. Scorer den over middels på lyd inn og ut samt har ålreite taster så bør det jo automatisk være mye for pengene. Sleng på en liten fargeskjerm, et kamera og en nettleser så ser jeg ingen problemer med å kunne anbefale den til de som trenger et absolutt minimum. Den ser jo ikke lekker ut akkurat, men den er ihvertfall et relativt godt steg opp fra de verste "tyggismaskin"-telefonene.

 

Jada, men de glemte å trekke den for knirking, og plastfølelse, slik de gjør på andre billigtelefoner. Da henger 5-erne veldig høyt, men hos Nokia er det visst nok at telefonen virker for at enkelte på Amobil skal anbefale den. Men slik har det vært i alle år... Ikke uten grunn at amobil omtales som NokiAmobil på folkemunne.

 

Dette er ikke sant, Amobil blir omtalt som NokiAmobil av deg, ikke av folkemunn..

Tomme påstander som denne er det som gjør at du heller ikke uten grunn du blir tolket som ett internett troll og en hardbarket SE fanboy, som igjen fører til at du blir stemplet som useriøs blandt de aller fleste..

Lenke til kommentar
Kan noen gi en lenke til en bedre mobil enn denne for den samme prisen?

 

Og Poe, så ikke at du klagde over karakten her der Nokia fikk terningkast 2 selv om de fleste fra forumet så seg uenig i karaktergivingen.

 

Du kan da ikke mene at jeg skal ta meg tid til å lese alle testene Amobil presenterer?

Lenke til kommentar
Dette er ikke sant, Amobil blir omtalt som NokiAmobil av deg, ikke av folkemunn..

Tomme påstander som denne er det som gjør at du heller ikke uten grunn du blir tolket som ett internett troll og en hardbarket SE fanboy, som igjen fører til at du blir stemplet som useriøs blandt de aller fleste..

 

Hva de "aller fleste" i din omgangskrets stempler meg som, er meg totalt likegyldig. Hva folk i min omgangskrets omtaler Amobil som, kan du umulig vite...

 

Her ser vi igjen at det er en regel for Nokia, og en annen for alle de andre...

Lenke til kommentar
Kan noen gi en lenke til en bedre mobil enn denne for den samme prisen?

 

Og Poe, så ikke at du klagde over karakten her der Nokia fikk terningkast 2 selv om de fleste fra forumet så seg uenig i karaktergivingen.

 

Du kan da ikke mene at jeg skal ta meg tid til å lese alle testene Amobil presenterer?

Nei jeg ber deg ikke lese alle testene til Amobil, men allikevel finner jeg det rart at du klager hver gang det kommer en test av en nokiamobil som får 5 eller bedre. Og jeg venter fortsatt på at du skal finne en bedre mobil til den prisen nokia kommer med.

Lenke til kommentar
Kan noen gi en lenke til en bedre mobil enn denne for den samme prisen?

 

Og Poe, så ikke at du klagde over karakten her der Nokia fikk terningkast 2 selv om de fleste fra forumet så seg uenig i karaktergivingen.

 

Du kan da ikke mene at jeg skal ta meg tid til å lese alle testene Amobil presenterer?

Nei jeg ber deg ikke lese alle testene til Amobil, men allikevel finner jeg det rart at du klager hver gang det kommer en test av en nokiamobil som får 5 eller bedre. Og jeg venter fortsatt på at du skal finne en bedre mobil til den prisen nokia kommer med.

 

En telefon uten laggy UI? Du trenger ikke lete så veldig lenge.

Lenke til kommentar
En telefon uten laggy UI? Du trenger ikke lete så veldig lenge.

 

En telefon med tilsvarende spesifikasjoner til samme pris var nok spørsmålet, men det visste du vel.

 

Ja, men jeg ser saken fra et annet ståsted. Det hjelper ikke å dytte en masse dall inn i en elendig telefon, med laggy UI og dårlig skjerm. Hvis ikke telefonen henger med i UI-et, så er den ubrukelig, etter min mening, og jeg vet av erfaring at slik er det for de aller fleste. Har ikke prøvd denne, men har erfaring med tidligere billigtelefoner fra Nokia, og der lagger ui-et såpass at telefonen rett og slett er ubrukelig. Men her på NokiAmobil får den terningkast 5, og anbefalt stempel.

Lenke til kommentar
Kan noen gi en lenke til en bedre mobil enn denne for den samme prisen?

 

Og Poe, så ikke at du klagde over karakten her der Nokia fikk terningkast 2 selv om de fleste fra forumet så seg uenig i karaktergivingen.

 

Du kan da ikke mene at jeg skal ta meg tid til å lese alle testene Amobil presenterer?

 

Vel, poe-mann, du klarer jo å kommentere bortimot alle testene av produkter fra merkene Nokia og Sony Ericsson, så noe tid bruker du vel? Bortsett fra at du ikke leser testene, men kun skummer gjennom dem da..... :cool:

 

Men det er like sikkert som amen i kjerka at poe inntar arenaen så fort Amobil skriver noe om Nokia eller Sony Ericsson. :D

Lenke til kommentar
Mitt perspektiv: Hva jeg får for pengene->profit!

Ikke vits å bruke 5k på en eksperimental mobil som SE X1 som knapt fungerer.

 

Du har helt rett. For deg er en Xperia X1 helt bortkastet. Men for andre er den genial. Og dine kommentarer avslørere at du har null peiling. X1 er en kongetelefon, som overgår det meste i sitt segment.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...