Gå til innhold

Drikker, drikker og drikker... men er allikevel med mine fulle fem.


Anbefalte innlegg

Heisann. Har ikke funnet ut av mysteriet mitt ennå, så jeg håpte gjerne å spørre noen her. Forrige lørdag var jeg på fest og skulle ut på byen. Jeg drakk 15 shots tequila, og følte meg såvidt brisen. Kjente jeg hadde drukket, men kunne fint hatt et foredrag, gikk beint og følte meg helt grei. Og det var jo kjekt nok det, hadde kontroll og alt var flott. Men jeg lurer på hva i alle dager som har skjedd med meg? Jeg har ikke vært i stand til å ta 6 shots tidligere, men nå kunne jeg plutselig bøtte nedpå. Jeg tenker; man skal ikke være i stand til å telle 15 shots med tequila.. Litt skremmende og se alle sitronbitene som lå igjen etter meg.. Jeg sier ikke at jeg skal bli fullest mulig, men lurer på hva som plutselig kan gjøre at jeg tålte så mye denne kvelden?

 

Skal sies at jeg går på naproxen, og tok dulcolax kvelden før. Men trodde ikke at dette gjorde deg "immun"? Håper på noen kloke svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann. Har ikke funnet ut av mysteriet mitt ennå, så jeg håpte gjerne å spørre noen her. Forrige lørdag var jeg på fest og skulle ut på byen. Jeg drakk 15 shots tequila, og følte meg såvidt brisen. Kjente jeg hadde drukket, men kunne fint hatt et foredrag, gikk beint og følte meg helt grei. Og det var jo kjekt nok det, hadde kontroll og alt var flott. Men jeg lurer på hva i alle dager som har skjedd med meg? Jeg har ikke vært i stand til å ta 6 shots tidligere, men nå kunne jeg plutselig bøtte nedpå. Jeg tenker; man skal ikke være i stand til å telle 15 shots med tequila.. Litt skremmende og se alle sitronbitene som lå igjen etter meg.. Jeg sier ikke at jeg skal bli fullest mulig, men lurer på hva som plutselig kan gjøre at jeg tålte så mye denne kvelden?

 

Skal sies at jeg går på naproxen, og tok dulcolax kvelden før. Men trodde ikke at dette gjorde deg "immun"? Håper på noen kloke svar!

Tror det er lurere å spørre noen som så deg! - Hvordan du følte deg er ikke sikkert stemmer helt med virkligheten *S*

Lenke til kommentar

Naproxen er vel bare smertestillende tabeletter som vanligvis gis mot mensensmerter, men fungerer også mot andre typer smerter som eksempelvis betennelser i muskler og ledd. Såvidt jeg vet skal ikke dette ha noe virkning angående alkoholinntak.

 

Hvorfor du ikke ble så full er et litt vanskelig spørsmål å svare på, men normalt sett så er det slik at dersom du er veldig nervøs/oppglødd og har mye adrenalin i blodet, så vil du tåle mer enn vanlig.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...