Gå til innhold

[Løst]utdanning i sverige uten vitnemål?


dany_boy

Anbefalte innlegg

hei, jeg fullførte vgs3 i fjor men strøyk i 2 fag. Jeg fikk bare kompetansebevis om at jeg har fulførte vg3.

Jeg lurte på om det er mulig å studere videre i sverige uten vitnemål? Hadde vurdert å forandre mine karakterer i photoshop, men jeg er redd for at de kan ringe opp til skolen jeg gikk på for a kjekke opp.

jeg og mine foreldrer har flyttet til sverige og det vil bli vanskelig for meg å ta opp fagene som privatist + at jeg tviler at jeg kommer til å bestå.

jeg har vært litt deprimert i det siste, jeg tekker stadig på hva som kommer til å skjer i framtida.

 

Jeg kom i kontakt med noen universiteter i sverge og jeg fortalte dem at jeg vil søke skole plass hos dem. De svarte tilabke at jeg må sende inn et kopi av min ''betyg'' altså mine karaktere. Så jeg tenkte om det er verdt å prøve å sende inn falske karaktere....jeg føler at jeg ødela livet mitt, jeg kommer jo ingen steder....fuck

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...