Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til guttene her inne.


Gjest Aeneas

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg trenger litt svar om hva hver enkelt og en av dere syns om meg, så nå skal jeg beskrive litt hvordan jeg er som person. Hadde vært fint om dere kunne sagt hva dere syns om denne type jente som jeg er..

 

Here we go..

 

I singel situasjon: Jeg er en mainsteam pen jente, blondt langt hår, lyseblå øyner, slank, ekte og passlig (litt mindre) pupper. Jeg er en jente som er sjenert første gang jeg møter nye mennesker. Jeg er glad i å møte nye mennesker, men helst ikke omgås i alt for store forsamlinger. Jeg dømmer ikke folk for hva jeg har hørt, men for hvordan jeg selv opplever hvert enkelt individ. Jeg smiler og ler ganske ofte, om personene rundt meg er positiv. Jeg er omsorgsfull ovenfor de jeg bryr meg om, og som virkelig trenger noen. Jeg bryr meg om hvordan jeg ser ut, men ikke i den grad at jeg ikke kan ta noen 'rolige' dager uten "hele pakka". Jeg er glad i fester i ny og ne, og har ikke noe imot røyking/snus o.l. Liker å flørte, men går ikke til sengs uten at det er noen følelser involvert.

 

Tankegang: Jeg liker å snakke om konspirasjonsteorier, universet, hva som kommer etter døden, og andre emner som det egentlig er umulig å si noe for sikkert (gjør at det er fine emner å snakke om/dele meninger). Jeg er veldig logisk-tenkende, og intelligent -> rent gjennomsnittlig. Det værste jeg vet er dyremishandling. Ønsker ikke barn før ekteskap (kan diskuteres om motparten ikke ønsker ekteskap).

 

I forhold: I begynnelsen kan jeg/ og har blitt omtalt som 'perfekt'. Men så snart jeg får sterke følelser for partneren min, kommer sjalusien, med et lite pluss bak (på den måten at jeg av og til kan overøse deg med kjærlighet). Dette er noe irreterende kan jeg tro, men er alikavell ærlig om det, og pusher ikke på kjæresten. Jeg er veldig glad i sex, VELDIG glad i sex - hvis jeg er i et forhold (såklart med kjæresten). Liker å bli dulla rundt med (kosekose), men samtidig at han skal la meg lengte litt (mystisk/tilbakeholden til en viss grad). Hvis jeg er i et forhold, er det også veldig kjekt å dra på diverse resturanger & hjemmefester (hos venner/bekjente) Er _ikke_ glad i fest på byen, hvis jeg er i et forhold (hverken at jeg skal gå, eller han) men holder deg ikke tilbake.

 

Seksuelt: Jeg er åpen for det meste, alt som ikke har med å skade den andre til blods. Er ikke mitt største ønske, men om partneren min ønsker det - kan jeg bli med på analsex. Som sagt, er åpen for det meste -> ute, inne, overalt, i alle stillinger! Bare spennende å prøve ut forskjellige ting. Er også litt keen på kostymer/skuespill - engang i blandt.

 

Som venn: Jeg er en ærlig venn, men ikke på en uhøffelig måte. Jeg sier fint hva jeg mener om "den genseren" eller "ser rumpa mi for tykk ut i denne kjolen" - spørr du, får du ærlig svar. Går ikke bak ryggen på mine nærmeste, og jeg kritiserer ikke nye bekjente heller. Jeg er den typen du kan ringe, midt på natta, om noe er galt. Jeg er den du kan snakke med om jenta di, hvis du trenger tips fra en jente. -- Går somregel lei, hvis jeg aldri får god behandling tilbake - jeg er et give and take menneske.

 

 

Såh, hvilken kategori ville du ha hatt meg som? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Oppmerksomhetssjuk som ønsker gutters mening her på forumet med en såpass detaljert beskrivelse. Du ønsker også indirekte kontakt med gutter her på forumet, ettersom det nærmest virker som en kontaktannonse det du legger ut. Til tider virker du også smådesperat etter kontakt med det motsatte kjønn.

Tråden vil ikke føre mot noe som helst diskutering og til syvende og sist dreier det seg om deg.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

3 svar og ingenting positivt og si i noen av dem?Hmm..

Jeg vil gi deg kred på at du ikke dømmer folk i før du har dannet deg et inntrykk,i et samfunn som er desperat etter å sette folk i bås.Ærlighet er et veldig likt ord i mitt hode,nok en egenskap som du får stjerne i boka for.

Ellers får jeg lite info om deg,så sier ikke mer enn det.

Lenke til kommentar
I singel situasjon: Jeg er en mainsteam pen jente

 

Det værste jeg vet er dyremishandling. Ønsker ikke barn før ekteskap (kan diskuteres om motparten ikke ønsker ekteskap).

 

I forhold: I begynnelsen kan jeg/ og har blitt omtalt som 'perfekt'.

Bare jeg som stusser over disse utsagnene?

Du sier du er en "mainstream pen jente" Akkurat det at du sier det skremme meg litt. Du sier så videre at dyremishandlig er det værste du vet om. Der avslører du egentlig litt at du ikke er så perfekt som du utgir deg for å være. Det finnes barn som blir toturert til døde her i verden, og jeg synes helt ærlig det er fjortiss å anse dyremishandling som det værste som foregår her i verden. Da mangler man både innsikt og forståelse for andre mennesker etter min mening.

Du ville f.eks heller støttet en aksjon mot pelsopprettere framfor å hjelpe barn på Haiti da i følge dine meninger.

 

"I forhold kan jeg bli oppfattet som perfekt"

Perfekt for hvem da? Det er ikke sånn at en type mennesker blir oppfattet som perfekte da dette er veldig individuelt. Hva som er perfekt er ikke opp til deg å dømme, men hver enkelt individ. Perfekt for en, mareritt for en annen.

 

Tror du hadde skremt bort meg ganske fort egentlig :)

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Jeg tror du er en av de som mange vil se på som ei selvsikker jente som har alt lagt foran seg og har alt i orden. En av de som ble ansett som en av de "populære" på skolen, og stort sett kunne gjøre hva hun ville.

Men jeg tror at du innerst inne er nokså usikker på deg selv, og ganske opptatt av ekstern bekreftelse på at du fortsatt er den populære jenta. Det jeg sitter igjen med utifra innlegget ditt er at noe har skjedd i det siste som har fått deg til å tvile litt mer på deg selv, og at du er ute etter en bekreftelse på at du er alle gutters drøm.

 

Og hvor er vel ikke det bedre å hente enn på et anonymt forum med muligheter for å ignorere det man vil, og ta til seg det man vil. :)

 

Så jeg spør heller deg: Hva var den egentlige grunnen til dette innlegget? Hva er det egentlig du ønsker et svar på?

Lenke til kommentar
I singel situasjon: Jeg er en mainsteam pen jente

 

Det værste jeg vet er dyremishandling. Ønsker ikke barn før ekteskap (kan diskuteres om motparten ikke ønsker ekteskap).

 

I forhold: I begynnelsen kan jeg/ og har blitt omtalt som 'perfekt'.

Bare jeg som stusser over disse utsagnene?

Du sier du er en "mainstream pen jente" Akkurat det at du sier det skremme meg litt. Du sier så videre at dyremishandlig er det værste du vet om. Der avslører du egentlig litt at du ikke er så perfekt som du utgir deg for å være. Det finnes barn som blir toturert til døde her i verden, og jeg synes helt ærlig det er fjortiss å anse dyremishandling som det værste som foregår her i verden. Da mangler man både innsikt og forståelse for andre mennesker etter min mening.

Du ville f.eks heller støttet en aksjon mot pelsopprettere framfor å hjelpe barn på Haiti da i følge dine meninger.

 

"I forhold kan jeg bli oppfattet som perfekt"

Perfekt for hvem da? Det er ikke sånn at en type mennesker blir oppfattet som perfekte da dette er veldig individuelt. Hva som er perfekt er ikke opp til deg å dømme, men hver enkelt individ. Perfekt for en, mareritt for en annen.

 

Tror du hadde skremt bort meg ganske fort egentlig :)

 

 

hvorfor reaagerer du på dette. dyr kan ikke snakke for seg å får ikke store tv show for å få innsamling , det fikk haiti. tror er mange gutter som ville likt hun tenker på noen andre en bare sin egen rase(mennesket)

 

men dette minner meg om en kontaktannonse

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
hvorfor reaagerer du på dette. dyr kan ikke snakke for seg å får ikke store tv show for å få innsamling , det fikk haiti. tror er mange gutter som ville likt hun tenker på noen andre en bare sin egen rase(mennesket)

 

men dette minner meg om en kontaktannonse

Mennesker har mer følelser enn dyr rent emosjonelt. Dette går på hva de klarer å memorisere osv. Dyr kan være svært intiligente de også, men du skjønner tegninga.

Dessuten.. hvordan kan du komme med en påstand om at jeg kun tenker på min egen rase? Jeg sa at dyremishandling ikke er det VÆRSTE som foregår på denne planten vi bor på. Dyremishandlign er ille ja, men barn som blir mishandlet vil jeg si er langt verre. Små barn har heller ikke noen mulighet til å kunne si i fra og de yter som regel mindre motstand enn hva dyr kan gjøre.

 

Jeg synes det er fjortiss å anse dyremishandlig som det værste som foregår.

Lenke til kommentar

Herregud så negative dere er. Jeg er bare erlig, dømme meg kan dere når dere møter meg. At jeg virker perfekt betyr ikke at jeg er det, jeg har for eksepel et par kviser og jeg blir skikkelig provosert av urettferdighet. Jeg bryr meg selvfølgelig om fattige barn i Afrika og andre ting enn dyrebeskyttlese, men det er et emne jeg har gått skikkelig opp i det siste. Hvorfor skal dyr få dårligere behandling enn andre? For eksempel hvorfor vil noen jakte på rådyret? De er fredelige og ikke-kjøttetere. Jeg kan godt diskutere, hvis det er det dere vil. Men hvis jeg skremmer gutter bort fordi jeg har egene meninger eller er smart er det ok. En mann må kunne respekter meg som jeg er.

Lenke til kommentar
For eksempel hvorfor vil noen jakte på rådyret? De er fredelige og ikke-kjøttetere.

 

Men for å ikke spore fullstendig av her så synes jeg du burde tåle såpass med kritikk når du legger ut en slik tråd åpent her på diskusjon så spott og spe kan lese om den. Det er ingen her inne som kjenner deg og man kan ikke dømmme deg som person ut i fra noen linjer på et forum. De fleste har også problemer med å skjønne hva tråden dreier seg om.

 

Du er helt sikkert en flott jente du, men som vanlig blir det diskutert rundt det man kan diskutere, og i dette tilfelle så diskuterer jeg din holdning mot mishandling og at påstandene dine ikke holder mål. Er en del av personligheten din det også :)

Endret av KVTL
Fjernet off- topic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...