Gå til innhold

EM 2012 i Polen/Ukraina - Den store tråden!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velger faktisk å snu på det. Hvis Balotelli istedenfor å være sprellemann hadde vært like profesjonell som f.eks. Cristiano Ronaldo eller Paul Scholes ville han vært enda bedre. Han hadde kanskje vært på vei mot Messi/Ronaldo-klassen hvis han hadde tatt fotballen (og livet?) mer seriøst, for talentet hans er det ytterst få som er så heldige å ha.

 

Gjør meg ingenting at han lager litt leven. Digger fyren til tross for hvor han spiller. Trenger noen fargeklatter også.

Lenke til kommentar

Eksakt hva har han gjort for å "ødelegge sitt talent" ?

 

Lekt med fyrverkeri, parkert hvor han vil, og chiller litt under pushups? Han er bare morsom, og jeg tror han er uhyre proffesjonel når det kommer til trening, ellers hadde han ikke spilt på Manchester City og Italia.

Lenke til kommentar

Snip

Godt innlegg om Balotelli, Jørgen.

 

Hvis du ikke har lest det allerede, vil jeg annbefale dette essayet: http://www.dagbladet...talia/22299062/

 

Vakker prosa om fotballens, for tiden, mest fascinerende skikkelse.

 

[edit]Et lite utdrag:

 

For hans føtter blir det vanskelige enkelt, og det enkle vanskelig. Han stritter mot selve spillets koordinater. Protesten hans er kanskje både furten og formålsløs — men det gjør den ikke mindre heroisk. Som alle oss andre er Mario Balotelli fanget av verden. Men han gir seg i det minste ikke uten kamp.
Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg ikke helt fikk tenning av Portugal-Spania. Straffekonk er alltid nervepirrende, men la oss endelig håpe at ikke flere av sluttoppgjørene avgjøres på denne måten. Det kan virke som om man er mer redd for å tape enn man har lyst til å vinne.

 

Ser frem til Italia-Tyskland i kveld. Holder en knapp på Tyskland selv, utfra hva jeg har sett så langt. En eventuell Tyskland-Spania finale synes jeg blir omtrent umulig å spå.

Lenke til kommentar

Si meg, hva er greia med at det blåses av helt ekstremt fort i alle kampene i EM? Ofte før overtiden er helt ferdigspilt, og senest to-tre sekunder etter. I dagens semi (Italia-Tyskland) var det straffescoring på overtid, og likevel gikk den såvidt over fire minutter (som var det som sto på tavla).

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle - Italia er videre. Pirlo er gud, og Balotelli er konge. Håper de tar Spania i finalen, ellers risikerer vi at "alle lag" skal spille som Spania. Uten ekstremt gode kvaliteter på spillerne (les: gode bevegelser og ekstremt pasningssikker), betyr det stort sett å trille ball med trygge pasninger til egne medspillere langt bak på banen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...