Gå til innhold

Hvilken race og class til healer på hordesiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er relativt ny på wow og lurer på hvilken race og class jeg skal velge når jeg ønsker å være healer på hordesiden?

Takker på forhånd for svar

JC

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orc Shaman er jo bra da. Kommer ann på hvordan healer du vil være? Paladin healer er jo imba til single targets eller to tanker ^^ Bloodelf pala <3

Men vis du skal spille WoW for første gangen, syntes jeg at du burde ta den classen som du liker eller syntes ser "best" ut for deg. Men jeg kan jo være helt på jorde her)

Skrevet

har en orc warrior fra før. og bruker den som tank, dps å tenkte det kunne vært kult og teste en healer også er på langt nær noen erfaren spiller men har spilt litt:)

Skrevet

Når det gjelder healer racial er vel Blood elves sin best?

Ikkje at eg er spesielt gla i Belf, men dei har vel gjerne beste racial korleis en vrir å vender på det. (healerwise that is).

Educated guess btw.

Skrevet

Tenkte på en healer for å gå i dungedons osv. så vet ikke om palladin er den rette healeren? har tenkt en del på troll shaman? men er en orc bedre?

Skrevet
Gå druid, uber easy mode å heale med ;P

Ser også gøyest ut. Isteden for å bare spamme kjedelige heals har du HoTs som healer over time :p Pluss at du kan løpe rundt å kaste hots, må ikke stå i ro hele tiden :p

Skrevet (endret)
Orc er ikke bedre healer enn troll nei, racial AP greia til orc hjelper ingenting når du skal heale.

Nå endrer jo orc racials hvis du er shaman da:

Blood Fury - instant - 2 min cooldown (Shaman only)

Increases melee attack power by (Level*4)+2 and your spell power by (Level*2)+3. Lasts 15 sec.

Druid healer er ok da :) Og hvis du syns det var bånn, kan du leke tank/caster/meele dps istede. Så druide er altid safe og ha ;)

Endret av MrNielsen
Skrevet

Da har jeg valgt å gå for tauren druid og foreløpig virker det veldig ok..

Sliter litt med å tenkte hvilke professions og tallents veier jeg skal gå så alle tips mottas med takk:)

Skrevet (endret)

Har raidet (som healer) en god del både som druid (tauren) og paladin (blood elf). Vil helt klart anbefale paladin. Bedre buffs, bedre tank-healer, omtrent umulig å gå tom for mana. Druiden vinner på AoE-healing/situasjoner der hele raidet tar MYE skade, men det er først og fremst en fordel i 25-mannsraid.

Med mindre du har et guild klart og de trenger en raidhealer, så vil jeg anbefale paladin.

Edit:

Lese hele tråden ftw, så først nå at du har startet en druid. Om du liker druiden, så for all del hold deg til den. Er ikke slik som på 60 at det er enorm forskjell på forskjellige klasser, er forskjell på spillestil enn noe annet.

Angående professions er det nok jewelcrafting og enchanting som gir best statbonuser. Mulig engineering og/eller leatherworking funker også, men ingen professions gir deg bra gear. Mens du levler er feral best, men balance funker også.

Endret av E-Ton

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...