Gå til innhold

TV-serie jevngod med Sopranos


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, Six feet under.. det er de i begravelsesbyrået..?

 

Så en episode av den en gang. Ikke dårlig, får ta en titt.

 

 

Må si verden falt litt fra hverandre helt på slutten av 4. sesong i Sopranos.

Man blir jo ganske "med" i serien, så venter spent på hvorhen dette bærer..

 

: )

Lenke til kommentar
Tja, et tips kan jo være å sjekke serien "Six Feet Under", også den et HBO-produkt. Den holder absolutt høy kvalitet. Dog, den er ikke på det skyhøye Sopranos-niveauet!

 

Kan jo også hende at sesong to av "24" blir bra, det er vel verdt å undersøke.

 

håh! om 24 s02 er bra? "bra" er bare forbokstaven. season 1 var bare blåbær i forhold.

 

syns egentlig sopranos dabbet av i sesong 4, jeg..

Lenke til kommentar
håh! om 24 s02 er bra? "bra" er bare forbokstaven. season 1 var bare blåbær i forhold.

 

syns egentlig sopranos dabbet av i sesong 4, jeg..

 

Dette lover jo godt, heh!

 

Og så off-topic:

Syntes du at Sopranos dabbet av? Djiiizes, jeg har aldri vært så engasjert i noe på tv noen gang som i sesong fire. Har fulgt med siden sesong 1, episode 3, og i mine øyne vokser serien mer for hver episode jeg ser. Samspillet mellom Edie Falco og James Gandolfini i de siste episodene bør jo bli pensum for enhver skuespillerspire!

 

Blir nok en god serie-høst folkens.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

:woot: Sopranos er den beste serien som noensinne har gått på tv :woot:

 

24 er sikkert også spennende, men jeg så Smallville istedenfor :D

 

Sesong 2 av Smallville begynner snart, så jeg vil annbefale deg å følge med på den. Utenom det er Waterrats også sinnsykt kult vis du følger litt med på det.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Startrek - DS9. Nå er den serien kommet i DVD(rip :p ) og det er en serie som virkelig anbefales. Hvis du synes den første sesongen ikke er så god kan du bare glede deg til slutten av S2. Da blir DS9 helt sinsykt. Da blir det krig =D

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale Startrek - DS9. Nå er den serien kommet i DVD(rip :p ) og det er en serie som virkelig anbefales. Hvis du synes den første sesongen ikke er så god kan du bare glede deg til slutten av S2. Da blir DS9 helt sinsykt. Da blir det krig =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...