Jump to content
Sign in to follow this  
Jakke

Worklog/Showcase Mazda RX7 FC Cab! Oppdatert 16/8-12, ny eksos på, video kommer med ny tlf!

Recommended Posts

Angående ekstralys, vet dere hvordan dynamo vil takle 100w pærer framfor org. 55w?

Du må heller tenke på hvordan orginale ledninger (sytråd) og om reflektoren tåler det.

Er reflektoren av plast, så kommer den til å smelte. Er ikke kanskje, det gjør den. For en 100W pære avgir mye varme...

Annonse

Setebeltene og gasspjeldsensorene jeg fikk tak i brukt (jeg har to spjeldsensorer ja) ble stoppet i tolla pga. ingen kvittering. De ble kjøpt brukt.

Parklysene og eksospakningen var i tolla under et kvarter, ergo har de neppe gjort noe med den engang. go Norge!

Nei, for den ble sendt som gave :p Eller den ble sendt uten kvittering, uten noe. Altså som en pakke mellom to privatpersoner. Da skal det ikke behøves toll, for de kan ikke bevise at det ble betalt noe.

Kjører den daglig jeg :D Fått justert tenninga, fiksa ny innsugstempsensor, justert gasspjeldsensor, ikke mye å ta bilder av da.

Men det hjalp meget på, nå er det 270hk igjen, utrolig hvor stor forskjell det var!

Holder på å mekker worklog på Mazda-OGN nå, siden det er mye mer hjelp å få der mtp wankel osv. Men Nå står bilen under 40cm snø (jepp, jævla Norge), så må måkes før jeg drar i skianlegget klokka 10 imorra... For jeg har tatt plassen til hybelvertene.

Men det får så være, litt oppvarming før man stikker i bakken er ikke til å klage på :p

Vet ikke faktisk. Tror kaklestaget bak er røket igjen, holder bare et år av gangen det, var heldig i fjor med EUen. Caben har mer vekt bak, men har kaklestaget til coupeen.

Bremsene skjønner jeg ikke at gikk igjennom... bedre bak enn foran, så det må kanskje tas. Og skikkelig feste til batteriet, men det er lett, patentbånd, drill, gjengetapp og skruer.