Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase Mazda RX7 FC Cab! Oppdatert 16/8-12, ny eksos på, video kommer med ny tlf!


Jakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk bilen nå i kveld :D Var så lav at den hengte seg på understellet når jeg kjørte ned fra hengeren :(:p Men er ikke så lav at den ikke er brukelig på vinteren.

 

Bilder kommer imorra :)

 

garm: Betalte nøyaktig 45k for den, er litt småplukk:

Vindusheismotorer

Potter må byttes

Seter må byttes

Lenke til kommentar

Tar og bumper tråden min med litt mer info.

 

Idag fikk jeg skiltene, og selvfølgelig passa ikke skiltet bak, og man får ikke små skilt, men jeg bryr meg ikke, er ikke min feil at Norge er skada.

 

Jeg har også fått duppeditten på dynamoen, så jeg slipper min dårlige lodding nå.

 

Tråden blir etterhvert også en roadtrip-log, dvs. om 11 dager.

 

Da drar jeg og 7 kompiser (3 av dem fra Trondheim) til Åre på skitur. Seff skal RXen være med, og speilrefleksen også ;)

Lenke til kommentar
Idag fikk jeg skiltene, og selvfølgelig passa ikke skiltet bak, og man får ikke små skilt, men jeg bryr meg ikke, er ikke min feil at Norge er skada.

 

Dette stemmer ikke. Du kan få "USA" skilt om du ber om det, men dette gjelder kun bak. Så, jeg skjønner ikke hvorfor du ikke får det :) Jeg har vært hos biltilsynet og hørt ang. min 200sx rs13, og det var ingen problem for meg når jeg får nye fangeren som krever usa skilt :=)

 

Ellers, lykke til med bilen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...