wingeer Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Sinus og coSinusbøkene er helt ok. Om det er ingeniør du skal bli kan du alltids kjøpe en calculus-bok som du har ved siden av, eller noe. Det kan jeg anbefale på det sterkeste. Ellers er det jo bare å bruke forumet aktivt om det er noe du lurer på! Når det gjelder fag for å få studiekompetanse, så må du ha følgende: 393 årstimer med norsk (hovedmål, sidemål og muntlig) 140 årstimer engelsk 84 årstimer samfunnsfag 140 årstimer historie 224 årstimer matematikk 140 årstimer naturfag (hentet fra samordna opptak).
Henrik C Skrevet 1. februar 2010 Skrevet 1. februar 2010 Det virker som alt er til rette for hospitering, jeg ville nok vurdert det. Greit å ha en lærer du kan spørre og få hjelp av. Dessuten vil jeg innbille meg at det er lettere å få motivasjon til å arbeide.
Rescue me Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Skrevet 1. februar 2010 Det virker som alt er til rette for hospitering, jeg ville nok vurdert det. Greit å ha en lærer du kan spørre og få hjelp av. Dessuten vil jeg innbille meg at det er lettere å få motivasjon til å arbeide. Problemet er at det er midt i året.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå