Gå til innhold

Telenor, en spøk?


Anbefalte innlegg

Etter mange år som trofast kunde for telenor(fast-telefon), byttet vi over til acn. Uken etter ringer en kundeansvarlig fra telenor og sier; Jeg ser du har ringt lite i det siste, og spør hvorfor vi har byttet operatør, svaret er at vi har gått over til noe billigere. Telenor spør da om vi var interisert i halv pirs og at dette var et tilbud kun til de utvalgte.

 

De utvalgte er de som finner ut at de vil skifte, mens de trofaste telenor-sliterne må fortsatt ha full pris. :lol:

Telenor var også frekk nokk til og spørre om de skulle skifte oss over til dem igjen.

Jeg tror telenor sliter med kunder for tiden, at de har mistet en god del i det siste.

 

Dette beviser jo at de er veldig overpriset idag, og kan sikkert gå langt under halve prisen de har i dag uten underskudd..

(Hadde ikke noe spesiell mening med dette innlegget men måtte bare dele med dere hvordan jeg har opplevd at telenor driver)

Er sikkert noen andre som har opplevd noe avdet samme?

 

 

-Twisty

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

cc,

Du høres litt fordomsfull ut. Netverksmarkedsføring er ikke ulovlig i noen former. Men jeg tror du forveklser med pyramide-spill eller noe lignende. ACN er blitt veldig stor iløpet av kort tid i Europa, men de har hold på en stund i USA, og man har ikke hørt noe om at man bør holde seg unna.. Selv om usaerne er veldig kritisk og konservativ til det meste :lol:

Lenke til kommentar

Byttet til chess for noen måneder siden, etter hyppig telefonbruk av telenor.

 

Nå ringer de og forteller om et abbonnement som matcher chess connect (9kr) og 0,89 øre til alle operatører og masse annet dill.

Selger er veldig flink til å presisere at "du ikkje finn noko billigar" og "du finn ikkje detta abbonnementet på våres internettsie eller om du ringe te kundsørvice"

 

Greit nok jeg blir jo fristet til å bytte, det er jo mye billigere da, men grusomt sleipt eller?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...