Gå til innhold

Counter Strike 2


Håper du på en CS2 mod til HL2?  

5 stemmer

  1. 1. Håper du på en CS2 mod til HL2?

    • Ja
      129
    • Nei
      35


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

personlig syntes jeg noen burde få fingern ut av rompa og starte å tenke litt nytt, istedet for å lage en oppfølger av en mod som er lagd for å være dårlig, slik som CS. Se for dere CS med bra grafikk og ragdoll og alt det pisset... det hadde ikke blitt det samme!

iogmed at HL2 motoren er såpass fleksibel, tror jeg det kommer mange flere originale modder som blir mye bedre enn det CS er.

 

Da kommer jeg på den tråden som jeg så for en stund siden her på forumet, om å starte en mod til HL2... det vil iallefall jeg! hadde vært kult å starte et HELnorsk modding team!! noen flere som blir med??

Lenke til kommentar
zeOx["]personlig syntes jeg noen burde få fingern ut av rompa og starte å tenke litt nytt, istedet for å lage en oppfølger av en mod som er lagd for å være dårlig, slik som CS. Se for dere CS med bra grafikk og ragdoll og alt det pisset... det hadde ikke blitt det samme!

?

 

Skjønner ikke helt hva du mener..

Først så sier du at CS er lagd for å være dårlig.. Det høres jo urimelig ut, men jeg antar vel at du mener at du synes CS er dårlig.

 

Så sier du at hvis man legger til bra grafikk og ragdoll effects, så blir det ikke det samme.

 

Hmmm, blir det bedre eller dårligere da? Skjønner ikke helt hvordan det skal bli dårligere. Det er sjelden jeg tenker: dette spillet hadde jaggu vært bedre med litt mer stusselig grafikk.. Men hvis du mener at det blir bedre.. Er ikke det bra da?

(Forresten ser jeg nå at du mener at bra grafikk og rag doll effect er i samme kategori som urin.. Dette blir bare rarere og rarere)

Lenke til kommentar
zeOx["]personlig syntes jeg noen burde få fingern ut av rompa og starte å tenke litt nytt, istedet for å lage en oppfølger av en mod som er lagd for å være dårlig, slik som CS. Se for dere CS med bra grafikk og ragdoll og alt det pisset... det hadde ikke blitt det samme!

?

 

Skjønner ikke helt hva du mener..

Først så sier du at CS er lagd for å være dårlig.. Det høres jo urimelig ut, men jeg antar vel at du mener at du synes CS er dårlig.

 

Så sier du at hvis man legger til bra grafikk og ragdoll effects, så blir det ikke det samme.

 

Hmmm, blir det bedre eller dårligere da? Skjønner ikke helt hvordan det skal bli dårligere. Det er sjelden jeg tenker: dette spillet hadde jaggu vært bedre med litt mer stusselig grafikk.. Men hvis du mener at det blir bedre.. Er ikke det bra da?

(Forresten ser jeg nå at du mener at bra grafikk og rag doll effect er i samme kategori som urin.. Dette blir bare rarere og rarere)

 

LOL!! :lol::lol::lol:

Hvis du ser på selve oppbyggingen til CS, så har de gjordt det dårlig slik at det skal bli bra, på en måte...... :D CS blir ikke det samme artige spillet med bedre grafikk og bedre fysikk! det som er litt av moroa når man (eller jeg og mine kamerater.. hva vet jeg) spiller CS er at folka ligger helt vannrett mest de fyker bortover i lufta, eller når du får et uheldig headshot bare fordi de hitboxene var bittelitt for store... CS vil ikke bli det samme med bedre grafikk og fysikk etter min mening, og garantert fleres mening!

Lenke til kommentar
Gjest mafister

jeg tror det vil komme en cs til halflife 2 som ligner cs slik det er nå men har bedre grafikk og en helt ny cs som er ganske forskjellig. den nye cs vil sikkert ha ett annet navn også.

Lenke til kommentar
zeOx["]

 

Hvis du ser på selve oppbyggingen til CS, så har de gjordt det dårlig slik at det skal bli bra, på en måte...... :D CS blir ikke det samme artige spillet med bedre grafikk og bedre fysikk! det som er litt av moroa når man (eller jeg og mine kamerater.. hva vet jeg) spiller CS er at folka ligger helt vannrett mest de fyker bortover i lufta, eller når du får et uheldig headshot bare fordi de hitboxene var bittelitt for store...

 

Så det hender altså at du spiller et spill og tenker: Hmmm bra spill, men altfor bra grafikk?! Hadde vært morsomt å lese spillanmeldelser fra deg..

 

"Spillet var ganske bra, det eneste som ødela var at man faktisk traff der man siktet, og at det var implementert en ekkel ragdoll effekt som gjorde at ting så altfor realistisk ut.. Når grafikken i tillegg så veldig bra ut, så må det desverre bli en treer på terningen"

 

:woot:

 

CS vil ikke bli det samme med bedre grafikk og fysikk etter min mening, og garantert fleres mening!

Nei faktisk.. Akkurat når du tok kaka for rareste innlegg, så kom det jaggu en til!!!

 

Helt enig zeOx. CS er lagd for og være dårligt. Akkurat det samme som og lage CS med Unreal2 eller Doom3 motoren. Det blir ikke det samme CS som når man bruker den dårlige hl-motoren..
Lenke til kommentar

En HL2 motor betyr nødvendigvis ikke en ny CS, har aldri hørt om CS 2.

I en eventuel CS 2, ville man trengt mye mer system-resurser og det geniale med CS er at man ikke trenger en "Super"-data og spille med. :)

Desutten ville mange servere måtte oppgraderes hvis de skal kjøre glatt 16- 18- 32 osv. player i en eventuell CS 2.

CS er også for tiden fryktelig populært, 12 millinoer aktive spillere eller noe sånt, og stadig flere blir med!

Hvorfor da lage en oppfølger, som kanskje blir dårligere og krever mye mer system resurser?

å kjøre 85 eller kanekje 100 fps i CS 2 ville nok blitt til et problem for mange CS spillere med en relativt "dårlig" maskin, som så vidt klarer å kjøre 100 fps stabilt.

 

Counter-Strike: Condtion Zero er jo også rett rundt hjørnet, og den bygger jo på en ny grafikk-motor, så man kan jo kalle det en slag "CS 2"

 

Og en siste ting, hva f*** mener du "alien-fyr som jeg ikke husker navnet på" med at CS er dårlig? Hva gjør i så fall CS til en dårlig MOD/spill?

Lenke til kommentar

Jeg hater CS så det er klart,

men jeg håper på at de kan lage et seriøst CS2, der det trengs mer noe skill, et avansert skytespill, med elementer fra Global Operations etc.. ville vært fett.. der man faktisk må tenke ordentlig taktikk og har fler muligheter en 2-3 møte plasser per brett..

Lenke til kommentar
Counter-Strike: Condtion Zero er jo også rett rundt hjørnet, og den bygger jo på en ny grafikk-motor, så man kan jo kalle det en slag "CS 2"

Den bruker den samme gamle quake2 modifiserte motoren som HL, den er bare litt oppuseet.

Angående maskinkrav så kan man jo lage CS2, og de som har for dårlig maskin kan jo bare fortsette å spille CS, mens de som har god nok, kan spille CS2, whats the big problem?

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Og en siste ting, hva f*** mener du "alien-fyr som jeg ikke husker navnet på" med at CS er dårlig? Hva gjør i så fall CS til en dårlig MOD/spill?

 

jeg har aldri sagt at CS er dårlig. selv er jeg en aktiv CS spiller.

MEN, det jeg sa var at cs har dårlig grafikk og et dårlig gameplay.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal CS ha så ultra-bra grafikk? Mange av dere vil sikkert si ting som: fordi cs har dårlig grafikk nå eller at siden hl2 kommer kan også noen lage cs2. Hvorfor blir mange så sinte når zeOx skriver alt det han synes om CS2 med bra grafikk. PS: Når jeg leser det dere skriver tilbake til folk så kan man lett se at mange er ganske sure og tåler ikke at folk prater "stygt" om CS.

 

Dette jeg har skrevet nå kommer nok ikke mange til og like, og mest sannsynlig vil jeg bli "kjeftet" på av andre cs-elskere.

Lenke til kommentar

OMG!! dette er et DISKUSJONS forum! der folk skriver sine egne meninger, det gjør iallefall jeg! jeg driter ganske langt oppi hvem som syntes at jeg er en tulling fordi jeg ikke håper på CS2! hvis de skal lage CS2 til HL2, bør de faen meg tenke på litt nytt gameplay, og ikke lage samme gamle suppa!

Lenke til kommentar

Jeg hater CS bare så det er sagt.

 

Helt enig ze0x, CS prinsippet er oppbrukt, gå inn, redde gisler, sprenge en bombe, eller motsatt. Men jeg kan forstå folk som liker det, personlig foretrekker jeg RPG-spill som gir litt mer variert underholdning, men man spiller ikke CS for variert underholdning gjør man vel? Man spiller for å spille "i theam" på internett. Men hvorfor da lage en ny mod til HL2 som er helt lik den allerede eksisterende CS modden men med berde grafikk? Skal man ha denne type underholding kan man godt spille "den gammle gode CS'en." Hva vil en ny CS gi?

Lenke til kommentar
Je veit. Poengløst og lage AKKURAT den sammme modden med bare bedre grafikk.

 

Hvis det blir CS2 så blir det jo sannsynligvis ikke slik du skisserer..

Grunnene til dette er:

 

Vi snakker Valve her, blir det CS2 så blir det ikke no oppkok, det blir en respektabel oppfølger (jamfør HL vs HL2)

 

CS:CZ kommer ut i sommer, og er mer eller mindre det du snakker om. En oppgradering som gir stort sett det samme gameplayet med bedre grafikk. (CS:CZ er ikke CS2, men en oppgradering som er kompatibel med CS(1))

 

Valve trenger en MP blockbuster til å følge med HL2. Spillet blir sikkert helt rått i seg selv, men HL multiplayer er ikke særlig spesiellt. Når Valve i tillegg sitter med rettigheter på både Team fortress 2 og CS2 så kommer de sannsynligvis til å benytte seg av dette for å selge HL2 i lang tid fremover..

 

Mitt tips er at Valve bruker enten tittelen TF2 eller CS2(eller begge) og lager en sinnsyk bra multiplayer. De bruker tittelen for PR, men det kommer ikke til å bli no oppkok, men et helt nytt spill med nytt gameplay. Å redde statiske hostages på assault er nok oppbrukt, men det finnes nok av variasjoner og forbedringer på selve settingen:

 

AI skal visstnok være bra i HL2, det samme skal støtten for kjøretøy og større utendørsarealer. Gisler av forskjellige karakterer, vegger og dører som kan sprenges, helikopter support.. Taktisk planlegging i større grad etc etc..

Lenke til kommentar
zeOx["]personlig syntes jeg noen burde få fingern ut av rompa og starte å tenke litt nytt, istedet for å lage en oppfølger av en mod som er lagd for å være dårlig, slik som CS. Se for dere CS med bra grafikk og ragdoll og alt det pisset... det hadde ikke blitt det samme!

iogmed at HL2 motoren er såpass fleksibel, tror jeg det kommer mange flere originale modder som blir mye bedre enn det CS er.  

 

Da kommer jeg på den tråden som jeg så for en stund siden her på forumet, om å starte en mod til HL2... det vil iallefall jeg! hadde vært kult å starte et HELnorsk modding team!! noen flere som blir med??

 

Helt enig med deg, CS kan brenne i helvete.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...