Gå til innhold

Anmeldelse: Mass Effect 2 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du liker slike spill så tror jeg ikke du ville angret på en x360 med ME & ME 2 T4rdy :)

 

Fin anmeldelse forresten, som om jeg ikke gledet meg allerede.

Lurte på om jeg skulle kjøpe det, har PS3 fra før av.

prisene for 360 til tider?

 

Dette fristet! synd det er bare til 360! skulle gjerne prøvd det!

 

Spillet kommer ut på PC også ;)

Garantert om jeg skal kjøpe det :)

Lenke til kommentar

Hvordan kan de dumme NED lootingen? Slik jeg husker det (etter å ha oppdatert ME1 til nyeste versjon), så skjedde dette automatisk. Det holdt med å ta en kikk i ryggsekken en gang iblant og vips, så var alt det nye utstyret der, med statistikk og greier. Det jeg ikke trengte solgte jeg unna. Enkelt og greit, lol :p

Lenke til kommentar

PC versjonen har jeg ivertfall hørt at det er lett å bli stuck i hjørner osv på enkelte brett. Og AI er like dumme som i ME1, de må detalj styres for å ikke kaste seg inn i suicidale enmannsangrep.

 

De setter seg også ofte fast og har dårlig pathfinding, men dette er i realiteten ikke ett problem da de respawner rett bak deg når dette skjer.

Lenke til kommentar
Argh! Begynte på ME1 rett før jul, men rakk aldri å spille det noe særlig. Er det et skikkelig must å runde det? :dontgetit: Er jo så morro med nye spill. Må vel finnes et sammendrag et sted..

 

 

Du går jo selvsagt glipp av masse bakgrunnshistorie på Shepard og de andre. Det er også et fantastisk spill og du vil antageligvis bli så hektet etter et par timer at dersom du spiller på letteste vanskelighetsgrad vil det ikke ta for lang tid å fullføre det en gang slik at du har fått med deg det viktigste.

 

In related news:

 

 

RAAAAAAAGHGHGHGH. JEG KLARER IKKE VENTE TIL FREDAG JEG HAR SPILLT GJENNOM MASS EFFECT 1 tre GANGER OG GJORT ALT JEG KAN FINNE AV SIDEOPPRAG OG DIALOGER OG NÅ TØR JEG IKKE LESE ANMELDELSER I FRYKT FOR Å SE SPOILERE AV HVA SOM KOMMER TIL Å SKJE MEN JEG SÅ NETTOP AT DET FIKK 10/10 HER PÅ SPILLVERKET OG DET HAR FÅTT OMTRENT SAMME KARAKTEREN ALLE ANDRE STEDER JEG HAR TURT Å KIKKE NOE SOM SELVSAGT KUN GJØR VENTINGEN VÆRRE . SPILLET ER FORHÅNDSBESTILT, MEN JEG JOBBER PÅ FREDAG... ELLER GJØR JEG DET?

 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...