amish Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Hei. Har en SE W715 som SE anbefalte å oppdatere når jeg gikk inn på siden dems.. Så jeg tenkte at det kan ikke skade, men tydeligvis kan det det. For det første så oppfører kontakt katalogen seg veldig rart. Vis jeg får en melding fra en, og prøver å ringe han via meldingen så ringer jeg til en helt anen person. Mamma ble ikke så glad da jeg ringte henne kl.2 på natten . Kontaktene har også begynt å erstatte vær andre også. Ser at et telefon nummer står pluttselig på to steder, for eksempel så har "Bob" samme telefon nummeret til Taxi, men får jeg en melding fra "Bob" så står det at den er fra han, men prøver jeg å ringe via meldingen ringer jeg mamma.. Den følers veldig mye tregere en hva den var. Bare for å gi et eksempel, så hakker default bakgrunnen noe veldig. Så lurer jeg på om det er noen måte å legge inn en eldre oppdatering? Eller finnes det andre måter å rette problemene på? Kjøpte telefonen på CDON.com så vil helst ikke sende den inn før det ikke er andre muligheter Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ville prøvd å legge inn ny firmware. Lenke til kommentar
amish Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 er den nyeste som ligger inne som skaper problemene tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå