Gå til innhold

Vent eller kjøp nå?


Anbefalte innlegg

Jeg vet at det kommer nytt hele tiden.

Men jeg vil jo helst gjøre så bra kjøp som mulig.

Jeg skal ha nytt hovedkort, minst 200GB hardisk(gjerne 2) og ny prosessor.

 

Kommer prisene til og synke/stige noe framover?

Når bør jeg kjøpe?

Skal ha delene i løpet av sommeren.

Trenger tips om når jeg bør kjøpe.

 

Og med det samme: Er dette et bra valg:

Abit NF7-S 2.0

WD 2 x 120GB 8,9ms

Barton 2800+ eller 2500+

Volcano 11

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om ikke kjøleren kan kjøpes på samme sted som resten ville jeg valg en anne kjøler, siden du likevel må kjøpe den fra et annet sted.

 

Jeg kan med hånden på hjertet anbefale på det sterkeste Aero Cool Deep Inpact HS

 

I skrivende stund ligger min XP2400+ @ idle på 31.6ºC og det er varmt i rommet! (temperatur målt med ekstern måler)

 

Kjøleren er svært effektiv og kan kjøle det som er på markede pr. idag. Med kobber heat pipe fylt med kjøleveske er denne kjøleren helrå. Selges hos 3dfxcool.no.

 

Du trenger ikke vente. Prisene på de delene du har plukket ut vil nok falle, men det er pga. at nyere deler annkommer markedet, men sånn er det alltid. Jeg ville kjøpt nå, og oppgradert etterhvert. Det gjør jeg hele tiden. Skal man ha maskin som er bra til alt, må man oppgradere ofte. Har stort sett ikke samme deler i maskinen fra år til år!

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

prisene synker hele tiden, ja, og det vil alltid lønne seg å vente... det er bare et spørsmål om hvor lenge.. jeg hadde selv venta til over sommern tror jeg, da jeg ikke bruker dataen så mye, men hvis du skal ha delene i løpet av sommeren kan du like gjerne kjøpe nå. bare hopp på et skikkelig tilbud og slå til! sjekk dinsides "månedens pc-kjøp" som kommer en gang i måneden. masse bra der..

Lenke til kommentar
prisene synker hele tiden, ja, og det vil alltid lønne seg å vente... det er bare et spørsmål om hvor lenge.. jeg hadde selv venta til over sommern tror jeg, da jeg ikke bruker dataen så mye, men hvis du skal ha delene i løpet av sommeren kan du like gjerne kjøpe nå. bare hopp på et skikkelig tilbud og slå til! sjekk dinsides "månedens pc-kjøp" som kommer en gang i måneden. masse bra der..

 

Eller sjekk prisguide! Kjøp et sted som har lave priser, og gjerne ukens tilbud på et av de produktene du skal kjøpe!

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...