Gå til innhold

hvilke spill har best soundtrack?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aquaria og Braid er de to som faller inn i huet mitt først.Ellers har Half-Life 2 ganske bra, og radioen i Fallout 3 er herlig :!: .

Og ja, Heroes of Might and magic 3 :) . For å ikke glemme Command & Conquer Red Alert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Silent Hill: Homecoming

Desidert beste i mine øyne, triste og mørke sanger som passer perfekt til spillet.

Andre som også er bra:

Darksiders: Wrath of War

Zelda: Ocarina of Time

World of Warcraft

Call of Duty: Modern Warfare 2

Endret av Andrraz
Skrevet

What, SH:V sitt soundtrack var jo i grunn bare dritkjedelig og uinspirert i forhold til de andre spillene i serien sine soundtrack. Og jeg er ikke enig i at det er noen smakssak i og med at det følger samme oppskriften som de andre, det er ikke noe nytt. Med mindre man liker dårlig, da.

Skrevet

Har ikke sett Bioshock nevnt i tråden, kanskje ikke tidenes beste men i min topp 10 er det for gjennomført musikk i forhold til tiden historien er satt i.

Skrevet

Av alle spillene jeg har spillt er det kun 2 som skiller seg ut.

Final Fantasy Tactics

og

Super Metroid

(Holdt på å dø da jeg fant ut kem som skulle lage musikken til FF12, så det soundtracket ligger sånn halvveis på listen her)

Skrevet

Super Metroid har kanskje det beste soundtracket, ja.

Hitoshi Sakimoto har forøvrig komponert mange spillsoundtracks, sjekk ut Vagrant Story og Breath of Fire: Dragon Quarters! Begge er kongespill.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Mye bra musikk nevnt allerede. I nyere tid seiler Mario Galaxy opp som en favoritt. Når jeg jeg kom til Gusty Garden-galaksen første gang måtte jeg rett og slett stoppe opp og nyte musikken i noen minutter. Er ikke mange spill som klarer det hjemme hos meg.

Ellers har tidenes spill også tidenes spillmusikk :love:

Endret av Slettet-NIoHlfL
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Skrevet (endret)

jeg tror at splinter cell conviction vil få et bra soundtrack. bakgrunnsmusikken på nettsiden høres i alle fall lovende ut.

edit: jeg har ikke spilt fable 1 på lenge, men jeg mener å huske at det var god musikk der. innser at musikk i spill er ganske viktig for andre enn meg.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...