Gå til innhold

Hvorfor GeForce kan ikke spiller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal man ikke kunne skrive gramatisk korrekt norsk selv om man er døv. Ok, man hører ikke folk prate språket hele tiden, men man lærer norsk på skolen og bøker er oppfunnet.

 

Jeg prøver ikke å forsvare mobbing eller andre ting. Men jeg tror ikke døvhet i seg selv er grunn til helt håpløs rettskrivning. Kan vel være kombinert med dysleksi i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal man ikke kunne skrive gramatisk korrekt norsk selv om man er døv. Ok, man hører ikke folk prate språket hele tiden, men man lærer norsk på skolen og bøker er oppfunnet.  

 

Jeg prøver ikke å forsvare mobbing eller andre ting. Men jeg tror ikke døvhet i seg selv er grunn til helt håpløs rettskrivning. Kan vel være kombinert med dysleksi i dette tilfellet.

Og jeg tror at mitt geforce2ti slår radeon 9700. Ser du sammenhengen, din tro er ikke verdt mye før du har noe som kan bakke det.

Dette er tatt opp mange ganger, jeg foreslår at du leser her, her og her. Alle argumenter er allerede tatt opp, også ditt. Det er gjort helt klart at slik thomas skirver ikke er noe uvanelig for døve. Osrma som jobber med døve og da faktisk har grunnlag for å utale seg har sagt det helt klart.

Og det er jo faktisk helt logisk.

Og om det er dysleksi i tilleg er vell 100% irrelevant? Det er uansett ikke våres jobb å spekulere i.

Og $o|aR-P| eXu$, så får vi heller være uenige. Er enig med at det ikke er noe poeng i å starte en diskusjon der ingen av oss vil utvikle oss noe , så får vi heller være enig om å være uenige. Er derimot enig i deg at det beste er om man ungå diskusjoner, og har fungert noen ganger etter den perioden vi kranglet mye. Men så er det slik at vi hele tiden får nye brukere, som ikke ser hvordan situasjonen er og ser muligheten til en sjapp post.

Mvh P@rm@nn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...