Gå til innhold

Hvilke spill er best å spille når man har LAN med 2 pc-er?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det meste av strategispill funker bra med to spillere, det er faktisk der de er best.... WarCraft 3 er å anbefale, RedAlert/TiberianSun/Generals og de andre command & conquer er ikke så bra.

 

Det kan være morsomt med egne brett til f.eks. counterstrike som er laget til kun to stk. Det finnes også mange spill hvor du kan sette på boter mens det er flere som spiller sammen.

Lenke til kommentar

Når det gjelder FPS spill så er det best når man har mulighet til å ha med boter som en over her sa.. Half Life m/ CS, DOD etc.. Jedi Knight 2, Battlefield 1942..

Ellers så syns jeg det er utrolig artig å spille co-op mode i Swat 3 :)

Strategi spill passer også fint med 2 spillere, f.eks Medieval: Total War eller den eldre Shogun:Total War. Gigantiske slag har alltid fascinert meg :D

Ikke glem Cossacks og da, men _jeg_ foretrekker Total War serien.

Lenke til kommentar

Så lenge det kun er to PCer, er det ofte best med strategispill som Age Of Empires og SW Galactic Battlegrounds. Ellers så funker Rainbow Six bra, ettersom du kan ha en "PC kompis" med deg, så dere f.eks. blir 4 stk.

 

bilspill og fotballspill er også bra med kun to personer.

Lenke til kommentar
Diablo 2.

 

den der likte jeg... la diablo 2 på hylla for 9 måneder siden... det kanskje beste rollespillet etter min mening

 

Du kan ikke ha spillt mye rollespill når du sier at Diablo 2 er det "beste" rollespillet.

 

Har spillt en del Diablo 2 selv, men det var mer under tvang siden alle andre jeg var på LAN med spillte det.

Lenke til kommentar
Diablo 2.

 

den der likte jeg... la diablo 2 på hylla for 9 måneder siden... det kanskje beste rollespillet etter min mening

 

Du kan ikke ha spillt mye rollespill når du sier at Diablo 2 er det "beste" rollespillet.

Diablo spillene er forsåvidt Hack'n'Slash. For meg så blir det litt vanskelig å sette det inn sammens med de virkelige rollespillene - Morrowind, Baldurs gate serien og lignende spill.

Lenke til kommentar

Quake 3 (skaper mye liv og banning)

Diablo I/II (tidsdreper nr.1)

Ultima Online (MEGET avhengighetsdannende)

StarCraft (fortsatt et jævla bra spill)

Red Alert 2 (Min personlige favoritt i C&C serien)

Battlefield 1942 (kanskje litt kjedelig med bare 2, men det funker med insane pilot-mode :) )

 

det var alt jeg kom på i farten, men det er desse det går mest på når man er på IntimLAN (LAN med bare 2-4 personer)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...