Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Wlan med routerproblem


Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen!

 

Jeg har et problem som nå har blitt en frustrasjon.

 

Jeg kjøpte for kort tid siden denne routeren sammen med dette pc-kortet. Etter mye strev (jeg har ikke noe greie på nettverk) klarte jeg å konfigurere routeren slik at jeg kom meg på nett med min Telenor ADSL trådløst fra min laptop. Problemet er bare det at forbindelsen varer i noen få sekunder (kanskje 10-15) så forsvinner den. Ikke klarer jeg å gjenopprette forbindelsen uten at jeg reseter (gjenoppretter fabrikkinnstillinger) routeren og tar alle innstillingene på nytt. Da får jeg igjen kontakt, men bare for ca. 10 sek. Jeg klarer heller ikke å komme inn til router-interface etter at jeg har gjort mine innstillinger og lagret.

 

Jeg har gjort følgende under innstillinger:

 

Når dette er gjort går statusen til "Connected" og jeg kan skrive inn en web-adresse og kommer fint til den. Kanskje jeg rekker å klikke på en link og komme til den siden, men da er det stopp og jeg må ta alt på nytt. Jeg prøver å få opp interface også, men den vil ikke uten at jeg tar full reset på routeren.

 

Kan noen være så snill å hjelpe meg med dette problemet. Jeg får lite eller ingen hjelp i manualen.

Den som redder meg nå er en engel :smile:

 

stone71

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...