inoan 0 Report post Posted May 31, 2003 Har fått i oppdrag å kopiere vanlige kasetter og brenne innholdet over på en vanlig CD. Jeg har ikke fnugg av peiling på hvordan i all verden dette skal utarte seg. Derfor ber jeg publikum om hjelp. Alle tips mottas! Quote Share this post Link to post
Lch 104 Report post Posted May 31, 2003 Ta en kassettspiller. Plugg et uttak, helst Line-Out, inn i lydkortet. Ta opp med f.eks CoolEdit eller noe. Redigér om ønskelig. Brenn. Ferdig. Quote Share this post Link to post
Mr D 2073 Report post Posted May 31, 2003 Eller den enkleste (men dyreste hvis du ikke tilfeldigvis kjenner en som har en slik spiller som du kan låne): Kjøp en audio CD-recorder som du kobler til stereoanlegget / kassettspilleren. Så er det bare å trykke rec. Quote Share this post Link to post
eiga 0 Report post Posted June 1, 2003 Easy CD creator platinium(utgaven som hadde alt, er ikke sikker på navnet) hadde for endel år tilbake masse innebygde funksjoner for akkurat slik oppgaver. De finnes sikkert fremdeles, jeg har bare ikke sett programmet på en stund. Var omtrent bare å trykke på play så fikk man delt opp alle låtene i egne spor, ferdig filtrert. Quote Share this post Link to post