Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja her skal nok være noe kraftig noe :wink: :

 

Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sølv

Kabinett m/360W DX-01SL-D-U m/USB/FW 996,-kr

 

Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Socket A

nForce2SPP/MCP-T/Ultra 400,1394,Dual LAN 1087,-kr

 

AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz bus 865.-kr

Socket A (Barton) prosessor, 512kb

 

TwinMOS PC2700 DDR-DIMM 512MB CL2 ( 2 * ) ca 1200,- kr

32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC333MHz)

 

Seagate Barracuda 7200.7 120GB IDE

ATA/100 harddisk 8MB cache 7200RPM 1269,-kr

 

GlacialTech CPU-Vifte Socket A/370/FCPGA 227,-kr

Igloo Silent Breeze 462 XP2700+ (19dBA)

 

Sapphire Radeon 9700 Atlantis PRO 128MB 3089,-kr

AGP, ATI 9700PRO, DVI-I, TV-Out, Retail

 

Diverse cd-romer,floppy hvis det trengs.. Noen hundrelapper til.

 

TOTALT = 8733,- kr Men det er uten cd-rom,brenner,floppy.. Blir noen hundringser til der ja.. :wink:

Lenke til kommentar

Meget bra det oppsettet der, men ville valgt PC3200 ram. (Twinmos m/Winbond) Mer å gå på hvis det skal overklokkes litt, noe denne prosessoren innbyr til. Hvis det også er snakk om en spillemaskin, der støy ikke er pri. 1, så vil vel en HDD fra WD være å foretrekke.

Lenke til kommentar

Greie tips du har fått her. Er enig i at TwinMOS med Winbond er et bedre valg. Har som sagt litt mer å gå på ved klokking, samt at det er greit å ha det itilfelle utskifting seinare. Holder seg vel gjerne uptodate ei stund lenger en 2700 minne. Når prisen ikke er så stor forskjell på heller så sier det seg vel selv hva man bør kjøpe.

Hva med en 250 GB Western Digital da? Dersom du har penger igjen ennå? Eller kanskje ert Lian Li kabinett? Mye moro å velge i!

Lenke til kommentar

Vits i og vits i. Kanskje ikke nå, men seinere? 250 Gb disken har jo god ytelse og vistnok lavere støy/varme nivå enn de litt eldre WD diskene. Var bare et forslag som må vurderes etter hva man føler å ha bruk for.

Jeg personlig hadde nok lagt meg sånn midt imellom og kjøpt en 160-180 Gb disk og et skikkelig kabinett med kvalitets-psu. Men det er meg og mine behov. :)

Lenke til kommentar
Vits i og vits i. Kanskje ikke nå, men seinere? 250 Gb disken har jo god ytelse og vistnok lavere støy/varme nivå enn de litt eldre WD diskene. Var bare et forslag som må vurderes etter hva man føler å ha bruk for.

Jeg personlig hadde nok lagt meg sånn midt imellom og kjøpt en 160-180 Gb disk og et skikkelig kabinett med kvalitets-psu. Men det er meg og mine behov. :)

 

Litt enig der ja :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...