Gå til innhold

Idiotiske meninger om Linux


Anbefalte innlegg

Her om dagen var en litt mer "tvilsom" kompis av meg med meg hjem. Da han så at jeg hadde boken "Boken om Linux" utbrøt han:

 

 

- Linux suger, vet du det

- Hvorfor sier du det, sa jeg?

- Jo, først trodde jeg det var et spill, og så oppdaget jeg at det ikke var det. Nei, jeg vet ikke jeg, det bare suger.

 

Noen andre som har slike venner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Linux er sikkert gøy for de som driver med det men det virker som at noen bruker det bare fordi det er "tøft" å hate microsoft

Jepp :-) Kjenner de som hater ms og sitter på sine ms oppretivsystem, ms mus etc, mye patetiske mennesker.

Beste er de som hater røkke og bill fordi dem faktisk er litt smarte

Lenke til kommentar

Tror jeg bare må komme med mitt bidrag for å delvis avbekrefte mitt hat ovenfor MS.

De siste ukene har jeg prøvd meg mer og mer på linux, og syns hele "greia" :p virker utrolig bra, og syns bl.a. ting som programvareutvalget er helt utrolig til dette OS'et.

 

Og nei, dette har ingenting med å gjøre at jeg er MS-hater. Jeg har vært betabruker for windows i flere år, og syns også windows er et bra operativsystem. Nå syns jeg riktignok win2k er bedre, men når jeg lærer mer linux, blir det nok likestilt.

Lenke til kommentar

Ærlig talt.. Det er ikke kun fordi folk hater ms de bruker linux. Det er rett og slett smak og behag. Som meg, jeg elsker å ha consollen der.. Og knote i den..

 

Fler ting som er fordelsfullt med linux er jo at man kan få det akkurat slik man vil.. I Windows er alt lakt opp til deg. Det er jo helt greit.. Windows er ikke et dårlig system.. Det er utrolig lett å bruke.. Men det finnes folk som liker alternatver. Og de kan bruke BeOS for min del.. Jeg bruker linux først og fremst fordi jeg liker systemet.. Det som er synn med linux.. Er at det blir lagd lite spill.. Og at de fleste produsenter av hardware ikke utvikler drivere til linux.. Og da kan det bli vanskelig å bruke ting som mp3 spillere og kortlesere f.eks.

 

Og så er jo linux veldig mye billigere enn windows.. 100% billigere faktisk :)

Lenke til kommentar
Ærlig talt.. Det er ikke kun fordi folk hater ms de bruker linux. Det er rett og slett smak og behag. Som meg, jeg elsker å ha consollen der.. Og knote i den..

 

Fler ting som er fordelsfullt med linux er jo at man kan få det akkurat slik man vil.. I Windows er alt lakt opp til deg. Det er jo helt greit.. Windows er ikke et dårlig system.. Det er utrolig lett å bruke.. Men det finnes folk som liker alternatver. Og de kan bruke BeOS for min del.. Jeg bruker linux først og fremst fordi jeg liker systemet.. Det som er synn med linux.. Er at det blir lagd lite spill.. Og at de fleste produsenter av hardware ikke utvikler drivere til linux.. Og da kan det bli vanskelig å bruke ting som mp3 spillere og kortlesere f.eks.

 

Og så er jo linux veldig mye billigere enn windows.. 100% billigere faktisk  :)

 

Enig, det blir som å si at folk drikker Pepsi bare fordi de hater alt som har med Coca-Cola å gjøre.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...