Gå til innhold

Hvilken sang ville du sunget dersom du var med i Idol/X Factor?


Hyperio

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen sier. Dette er noe jeg faktisk har tenkt på mange ganger når jeg har sett disse typer program. Tenker da på den første auditionen. Kommer aldri til å stille opp på noe slikt, men hvis jeg hadde stemme og talent ...

 

Dere må jo selvsagt også komme med grunnen til at nettopp denne sangen blir valgt.

 

Selv er jeg usikker, men tror jeg hadde landet på Alice in Chains - Would? Fordi dette er en sang med godt driv og det tar heller ikke lang tid før refrenget kommer. Stemmen (som ikke eksisterer) hadde også fått en god mulighet til å vise seg fram gjennom denne sangen.

 

Kjør!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

If I could:

 

 

 

Valget er litt vanskelig da. Ville selvfølgelig ta en sang jeg liker svært godt, men samtidig en sang jeg får utnyttet stemmen mest mulig. Vise frem hva jeg kan( Ingenting med andre ord, men dere forstår)

Denne delen av Metropolis pt.1 og utover kanskje(fra 2min og 40sek). Bygger seg opp, får frem en god del av stemmen vil jeg si

 

Se filmen hos Youtube

 

Timer på youtubelinken funket ikke, prøv linken istedet.

Endret av Kim Salabim
Lenke til kommentar

Jeg er stor fan av Dream Theater, men jeg tror den sangen der er for vanskelig å synge. Det er lett å feile med den og det vil så klart gi et elendig førsteinntrykk. Eller man har vel bare en sjanse.

 

Jeg tror man burde satse på noe lettere. Tror også reglementet sier at man skal synge et vers og et refreng. Med en så progressiv låt så tror jeg ikke dommerne blir fornøyd.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor nærvøs jeg hadde vært på en slik audition, hadde jeg trolig feilet det meste. Klarer du den delen der bra, tror jeg du hadde imponert dommerne litt though.

Jeg skulle i hvert fall ikke kjørt noe som har blitt brukt tusen ganger før. Kanskje noe av det sukkersøte fra Incubus om jeg hadde hatt stemmen til det. Egentlig så er alt jeg tenker ut alt for vanskelig. Sikter litt for høyt tror jeg. Hadde vel endt opp med noen av de sangene jeg har på rb2. De jeg har sunget en god del før^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...