Gå til innhold

Ny mob


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kanskje du burde sitt på de 1235 andre postene om hvilken mobil de burde velge? før du poster ut ny

 

og du burde kanskje lest retningslinjene om å ikke poste ting du kan skrive på pm i stede? dessuten er forumet til for at folk skal få hjelp, men jeg er enig med flertallet at du må skrive mer hva som er viktig for deg i en mobil.

 

Til posteren:

Trenger du ikke mer en det lowend mobilene t100 og A50/A55/C45 (o.l) har av funksjoner så er de selvsagt å anbefale. Ville ikke satset på en billig nokia, da de ofte er skrøpelige... Ellers anbefaler jeg Siemens S55 og Sony Ericsson T68i., hvor du får mye for pengene. Disse telefonene ligger økonmisk rett rundt maksimum summen din, så vil du ha noe litt billigere ville jeg valgt overnevnte Siemens'er og SE'er...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...