Gå til innhold

Annerledes CD-ROM fra Gigabyte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal man med fjernkontroll? Og Radio? Hmm... Vel.. Litt mye unødvendig der, og det blå lyset... Vet ikke om det hadde passet til det lyset jeg har på kabinettet mitt nå..

 

Så... Ta en vanlig cd-rom og mod den selv. Det er mitt råd. Spar masse penger, og

 

Selvgjort er velgjort.

Lenke til kommentar

:grumpy: Du får den ikke så nais

Nei, det kan være, men jeg vil heller case-modde pc-en min "ikke så bra som om du kjøper rett fra fabrikken" enn å kjøpe en ferdig fra fabrikken. Selv om den du får fra fabrikken er "perfekt". Samme gjelder ferdige vannkjølingssett o.l.

 

Poenget med case-mod er, i mine øyne, å gjøre det selv. Gjøre mest mulig ut av så lite som mulig. Med en Dremel Multi. :D

Kjekt med radio på pc'en, bla bla bla

Jeg hører aldri på radio! Sender bare drit. Bortsett fra av og til på P3. Der sender de av og til noe bra. Av og til.

Lenke til kommentar

Så skikkelig 80-talls ut med de store knappene på fronten... Er ikke så sikker på om jeg likte designet på den.

 

Skal en ha radio på PC, så er de fleste radiostasjoner tilgjengelig på nett uansett - og hvis ikke er jo et TV/radio kort like greit.

 

Unytteig produkt vil jeg si...

Lenke til kommentar

Så dere påstår at casemodding er mindre unyttig/nyttigere enn denne? Hva med tachometer? Det at det er unyttig er halve poenget. Alle har ikke akkurat vindu i pcn fordi det er nyttig :) Dessuten kan mange finne det nyttig. Og hvis du slipper å bruke cpu powah som du kan gjøre med nettradio(om enn i veldig små mengder), så er det egentlig en rå gadget for de som har penger til det.

Lenke til kommentar

må man ha en egen strømadapter til den i tilleg til psu da?

siden den kan brukes uten OS som det står mener jeg.

 

Hendig at man kan bruke den som en mp3-spiller, så slipper hele kassa å stå på når det er fest og sånn, den har vel en integrert harddisk man kan legge ut mp3 filer på da?

Lenke til kommentar
må man ha en egen strømadapter til den i tilleg til psu da?

siden den kan brukes uten OS som det står mener jeg.

 

Hendig at man kan bruke den som en mp3-spiller, så slipper hele kassa å stå på når det er fest og sånn, den har vel en integrert harddisk man kan legge ut mp3 filer på da?

 

Det er sikkert mp3-cd som er ment her.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...