Gå til innhold

Diskusjon om KillStreak, hva bruker du?


Anbefalte innlegg

Det er jo bare å ha en class med cold blooded og stinger og voila, problem solved. Så fort det dukker opp noe som tar livet av deg, bytter du class og senker bastarden. Det er faktisk ikke verre enn det. Skjønner ikke hvorfor folk orker å bruke tid og energi på å klage og hyle når de dør nte gang av et helikopter. "Switch class, dumbass".

Nå dør kanskje du ofte i forhold til andre her og kan skfite class i hytt og pine

 

Men de som vil ha høy killstreak, kan ikke skifte class heletiden, pga man ikke vil dø :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her går det i Predator Missile, Choper Gunner og EMP...Men bare så det er sagt jeg ville ikke anbefalt og tatt tactical nuke, for du skal vere rimelig rimelig god for klare 25 streak xD

Men aldrig bruk UAV på noen lagbaserte online spill. Det er alltid noen på laget ditt som får det ;)

Tja, hadde ikke valgt EMP. Ser ikke helt vitsen med den igrunn.

 

jeg spiller en del HardCore, så jeg er vant med og "miste alt". Synes det blir bare penere igrunn :p

 

Den gjør vel ikke noe annet enn og fjerne radaren og resten av hud'et? Altså ammo,siktet osv.. ?

 

Care Package, Harrier Strike og Ac130 er min favoritt nå.

 

Care Package dropper jo mye rart. som regel gjør jeg slik at jeg har 2 Care Package klare. Blir mye godsaker ut av det da. hehe

Lenke til kommentar
Det er jo bare å ha en class med cold blooded og stinger og voila, problem solved. Så fort det dukker opp noe som tar livet av deg, bytter du class og senker bastarden. Det er faktisk ikke verre enn det. Skjønner ikke hvorfor folk orker å bruke tid og energi på å klage og hyle når de dør nte gang av et helikopter. "Switch class, dumbass".

Nå dør kanskje du ofte i forhold til andre her og kan skfite class i hytt og pine

 

Men de som vil ha høy killstreak, kan ikke skifte class heletiden, pga man ikke vil dø :p

Hvis man greier å overleve Harriers+++ så er det vel ingen grunn til å klage?

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Det er jo bare å ha en class med cold blooded og stinger og voila, problem solved. Så fort det dukker opp noe som tar livet av deg, bytter du class og senker bastarden. Det er faktisk ikke verre enn det. Skjønner ikke hvorfor folk orker å bruke tid og energi på å klage og hyle når de dør nte gang av et helikopter. "Switch class, dumbass".

Nå dør kanskje du ofte i forhold til andre her og kan skfite class i hytt og pine

 

Men de som vil ha høy killstreak, kan ikke skifte class heletiden, pga man ikke vil dø :p

 

 

Haha, nei, jeg bare orker ikke høre folk whine om det. jeg ligger på 1,8 k/d, så jeg er ikke den verste spilleren der ute. :) Harrier strike er lette å unngå,men det er jo ofte pave low og chopper gunner som folk skriker "omg! OP!" om. Det er jo ikke verre enn at man skifter class en gang i stedet for å løpe rundt som en hodeløs høns og dø gang på gang på gang. See?

Lenke til kommentar
Det er jo bare å ha en class med cold blooded og stinger og voila, problem solved. Så fort det dukker opp noe som tar livet av deg, bytter du class og senker bastarden. Det er faktisk ikke verre enn det. Skjønner ikke hvorfor folk orker å bruke tid og energi på å klage og hyle når de dør nte gang av et helikopter. "Switch class, dumbass".

Nå dør kanskje du ofte i forhold til andre her og kan skfite class i hytt og pine

 

Men de som vil ha høy killstreak, kan ikke skifte class heletiden, pga man ikke vil dø :p

 

 

Haha, nei, jeg bare orker ikke høre folk whine om det. jeg ligger på 1,8 k/d, så jeg er ikke den verste spilleren der ute. :) Harrier strike er lette å unngå,men det er jo ofte pave low og chopper gunner som folk skriker "omg! OP!" om. Det er jo ikke verre enn at man skifter class en gang i stedet for å løpe rundt som en hodeløs høns og dø gang på gang på gang. See?

 

enig i det du sier her, men begår samme tabbe flere ganger selv.

jeg har ikke spillet men jeg syns at Uav, Harrier Strike og Ac130 er best. (er noob 0.87 i rate :p)

men jeg syns at chopper er helt greit, men jeg blir så drit sur når jeg blir plukka av en preditor missile. føles som jeg får de etter meg hele tiden!

Lenke til kommentar
Her går det i Predator Missile, Choper Gunner og EMP...Men bare så det er sagt jeg ville ikke anbefalt og tatt tactical nuke, for du skal vere rimelig rimelig god for klare 25 streak xD

Men aldrig bruk UAV på noen lagbaserte online spill. Det er alltid noen på laget ditt som får det ;)

Tja, hadde ikke valgt EMP. Ser ikke helt vitsen med den igrunn.

 

jeg spiller en del HardCore, så jeg er vant med og "miste alt". Synes det blir bare penere igrunn :p

 

Den gjør vel ikke noe annet enn og fjerne radaren og resten av hud'et? Altså ammo,siktet osv.. ?

EMP ødelegger det du nevner + at det andre laget ikke kan ha noe oppe i lufta, og hvis noe er i lufta allerede, så går det ned når EMP blir brukt, hvis jeg husker riktig.

Lenke til kommentar
Care Package - Predator Missile - Harrier Strike for min del

 

her går det i Predator, Emergency Airdrop og Chopper Gunner. :)

ganske kjekt med E.drop :)

 

Tør egentlg ikke å bruke Emergency Airdrop. Jeg blir ganske irritert når folk stjeler care packagen min, og hvis noen hadde tatt min EA hadde jeg trolig gått berserk :ermm:

Du må huske på at ingen kan stjele de så fremt du får plassert care packagen din der du er uten at du dør.

 

Det tar mye lengre for lagkammeratene dine og plukke dem opp enn deg selv. Ser du noen tar ei pakke, så henter du hans pakke først etc.

 

Men er ikke alle maps emerency airdrop funker så bra på. Siden det blir litt stor avstand mellom hver pakke.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...