Gå til innhold

Noiseblocker ACuP Silent II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NB-ACuP Silent II yter like bra som silenttwin, og ved kun 17db, mot silenttwin sine 19(x2?) db. I tillegg så han man også muligheten til å kjøle skikkelig om man vil.. noe jeg absolutt ikke synes er noe minus.

Hvorfor får kjøleren 3/6 da når silentwin får 6/6?

Lenke til kommentar

Jeg skal la Espen svare mer inngående om Noiseblocker-kjøleren, men den store forskjellen er at Silent Twin ble testet for nesten et år siden - det har skjedd mye siden da. Hadde jeg testet Silent Twin nå tør jeg ikke si om den hadde fått noe særlig over en firer, bl.a. fordi den ikke er kraftig nok til å kjøle de betydelig varmere prosessorene vi har nå. Det har vi også fått bekreftet ved senere anledninger.

 

Forøvrig er ikke støyen lavere på denne kjøleren enn på Silent Twin tross spesifikasjonene. Finishen er også, etter hva jeg har forstått fra Espen, noe helt annet på Silent Twin, samt at festeklipset er vesentlig bedre.

 

Alt i alt er dette en kjøler helt midt på treet, representert best av en treer. Jeg vet at dette kan virke litt søkt, ettersom vi har kastet rundt oss med femmere og seksere siden tidenes litt utpå dagen. Vår nye karakterskala jobber ut fra tre som standard, og vil gjøre det inntil vi eventuelt deler opp i delkarakterer ved senere omlegginger.

Lenke til kommentar

Formann, silent twin testen er etyter min mening en real flopp, som ikke bør taes seriøst i forhold til ok.no, så denne ville jeg nok sett bort fra..

 

men tilbake til det jeg ville si: GRATULERER!! set virker for meg som om dere har slutta med snilismen når det gjelder produkt-testing, noe jeg og muligens enkelte andre er meget glade for.. det var en kjøler midt på treet, og derfor karakter deretter.

 

keep up the good work! :yes:

 

edit: novec: der var du lit for rask for meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...