Gå til innhold

Kjøpe spill på amerikansk PSN?


Vaffelkake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du må imidlertid oppgi en gyldig amerikansk adresse, men handelen går gjennom. I verste fall kan jeg tenke meg man blir oppringt av Visa som vil sjekke at alt er i orden.

 

Her kan du bare søke på en amerikansk adresse på google, så fikser dette seg.

 

Pleier å kjøpe fra US store, pga dollaren er så lav. Spillene virker også når du logger på din EU konto igjen.

Lenke til kommentar
Jepp, brukte google maps og wikipedia (for å finne riktig zip-code til adressen), så det funka fint :D

 

ENDELIG fått tak i Braid!

 

For folk som ikke har prøvd det; prøv det! Det er et fantastisk spill, og er en av de beste jeg har prøvd hittil på PS3, og etter min mening det aller beste på PSN.

 

BRAID ligger jo på den norske også da... :p men du sparer vel noen kroner på den amerikanske PSN..

 

BRAID var kult, men ikke så vanskelig som de skulle ha det til, jeg og dama sprang gjennom det på to kvelder :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

psssh 46tommer har ikke stort å si.. jeg har spillt gjennom FF7,FF9 og mange andre ps1/2 spill på min 46tommer. Jeg har også spillt gjennom ps spill på 52 tommeren til mor så..

 

I jula skal jeg hjem og spille God og war 1 på 92" lerret og jeg regner med det og går strålende :)

 

Skjønner ikke heeelt hva du mener, sku sett bilde eller noe.. ta og se på ingame bilder av FF8 og se om du har noe annet.

Lenke til kommentar

Er helt på tryne synes jeg. Testa FF7 igår og sjekket om det er det samme,men ff7 fungerer sann som det skal,men ikke ff8, wtf.

 

Jeg har på smoothing også.Det er vel ikke helt blurry,bare litt uklart kan du si. Ser ikke ansiktene på folka,noen som er irriterende.Er det noe bugg på ps3'n eller skjedde det noe når jeg lasta ned.

 

Jeg også driver med GOW, jeg holder på med GOW 1 nå,er på hades challenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...