Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i en tann når jeg ligger - Kontakt tannlege?


Gjest Guest_Anonymus_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonymus_*

Hei, jeg har nylig fått et problem med den neste nest bakkerste tannen til venstre i den øvre kjeven.

 

Når jeg legger meg ned får jeg en brå og sterk smerte i tannens rot, smerten kan sammenlignes med trekkingen av en tann blant annet. Men jeg har hatt vondt i halsen i det siste, og noen bekjente sier at dette kan være grunnen, men jeg er usikker selv.

 

Smertene kommer når overkroppen kommer over hodet mot alle veier UNTATT venste, jeg antar at problemet har noe med blod og gjøre (oppned = mer blod til hodet) men dette er jo litt rart siden jeg ikke får vondt når jeg tar hodet til venstre.. Grunnen til at jeg spør på dette forumet er siden tannlege timer koster, og jeg er rett og slett litt "Flau" over å gå til tannlegen vis det ikke er noe problem, men jeg er ikke overraskende livredd for å miste en tann i min alder.

 

Noe som har hatt et lignende problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har nylig fått et problem med den neste nest bakkerste tannen til venstre i den øvre kjeven.

 

Når jeg legger meg ned får jeg en brå og sterk smerte i tannens rot, smerten kan sammenlignes med trekkingen av en tann blant annet. Men jeg har hatt vondt i halsen i det siste, og noen bekjente sier at dette kan være grunnen, men jeg er usikker selv.

 

Smertene kommer når overkroppen kommer over hodet mot alle veier UNTATT venste, jeg antar at problemet har noe med blod og gjøre (oppned = mer blod til hodet) men dette er jo litt rart siden jeg ikke får vondt når jeg tar hodet til venstre.. Grunnen til at jeg spør på dette forumet er siden tannlege timer koster, og jeg er rett og slett litt "Flau" over å gå til tannlegen vis det ikke er noe problem, men jeg er ikke overraskende livredd for å miste en tann i min alder.

 

Noe som har hatt et lignende problem?

 

Jeg hadde kontaktet lege.. Gjør det!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Gå til tannlegen, du. Jeg har hatt noen tilfeller av ekstrem tannverk som har startet akkurat som dette, og tro meg, det har du ikke lyst til å utsette deg for.

 

Om det skulle vise seg å ikke være noe, kan du i hvert fall være sikker på at det ikke er tannen. Og om det faktisk er noe, kan du prise deg lykkelig over å ha oppdaget det tidlig.

Lenke til kommentar

best at du kommer deg til legen før du får harpes av saften du driker

:rofl:

 

 

fra spøk til alvor bare dra til tanlegen du når jeg hadde tanverk da jorde det veldig vondt :( i den ene tana

 

 

EDIT. jeg prøver og retter noen skrivefeil

Endret av fsx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...