Gå til innhold

[Løst]Anno 1404 problemer


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har begynt å spille litt Anno 1404, men har møtt på et lite problem.

 

Det har seg sånn at jeg starter en koloni på en av de "grønne-øyene". Alt går vell og bra, helt til innbyggerne mine vill ha krydder. Jeg får ikke til å handle med han sjeiken, og når jeg prøver å starte en koloni på en av "ørken-øyene", så får jeg ikke tilgang til noe form for krydder plantasje.

 

Noen som har vært borti samme problem tidligere, og har noen råd?

Har virkelig lyst til å komme meg videre i spillet! :)

Endret av johhes94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har begynt å spille litt Anno 1404, men har møtt på et lite problem.

 

Det har seg sånn at jeg starter en koloni på en av de "grønne-øyene". Alt går vell og bra, helt til innbyggerne mine vill ha krydder. Jeg får ikke til å handle med han sjeiken, og når jeg prøver å starte en koloni på en av "ørken-øyene", så får jeg ikke tilgang til noe form for krydder plantasje.

 

Noen som har vært borti samme problem tidligere, og har noen råd?

Har virkelig lyst til å komme meg videre i spillet! :)

 

Har akuratt startet å spille Anno 1404 selv, så jeg er ingen ekspert, men hva spiller du, Continues Game eller Campaign? På Campaign er jeg på chapter 4, uten å ha fått tilgang til krydder enda. Men på Continues game har jeg fått tak i en krydder item som lar meg plante krydder i Sydligere strøk. Husker ikke åssen jeg fikk denne itemen, men mulig jeg gjorde en Quest eller lignende.

 

Det som også er viktig er at du sjekker om øyen "kan" produsere krydder også ;)

Lenke til kommentar

du får Honour points ved å gjøre quests og at de andre spillerene er imponert over utviklingen av sivilisasjonen din... så får du minus poeng når du angriper andre og de syntes sivilisasjonen din forvaller/er stygg...

Du kan også smiske deg til honour points med penger... men da skal du være veldig rik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...