Gå til innhold

USB2.0/Firewire?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er firewire som er standarden innenfor overføring av dv-film, og jeg anbefaler deg å bruke firewire framfor usb 2.0. usb 2.0 skal ha omtrent lik overføringshastighet som firewire i teorien, men i praksis viser det seg at firewire går raskere. tror det er skrevet noen flere innlegg ang. dette, søk litt rundt så kanskje du finner noe...

Lenke til kommentar

Ok, regner med at jeg bare får teste dette når jeg har fått koblet alt opp og fått installert programvaren ;)

 

Noen som vet om vi snakker om store forskjeller i overføringshastighet her og om dette vil medføre alvorlige problemer for overføringen.

Lenke til kommentar
ble visst en dobbelpost dette, kan noen slette den?

Ja, f.eks du! :wink: Bruk knappen "slett" - krysset øverst i hjørnet på innlegget du vil slette :)

jeg veit om den knappen, men den var ikke der akkurat da.. veit ikke hvorfor men den var veldig borte, og jeg synes dette vanskeliggjør slettelsesprosessen drastisk..

Lenke til kommentar
jeg veit om den knappen, men den var ikke der akkurat da.. veit ikke hvorfor men den var veldig borte, og jeg synes dette vanskeliggjør slettelsesprosessen drastisk..

Må være logget inn for at krysset/muligheten til å slette skal være der, naturlig nok...

 

grunnen til at jeg i det hele tatt posta to ganger var at den brukte så sinnsykt lang tid på å poste, så jeg trykka noen ganger ekstra for at det skulle gå raskere. fikk da beskjed om at jeg ikke kunne poste så fort etterhverandre, og gikk tilbake til posten for å slette den doble. var logga inn, ingen slette kryss oppe i hjørnet. klarer du ikke å respektere dette? :x men nå synes jeg denne posten har spora av litt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...