Gå til innhold

Kvinnfolket som påstår å ha møtt Obama?


Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvem bryr seg om at en middelaldrene dame møtte Obama på flyplassen for over 20 år siden?

Obama hadde antagelig mer enn nok penger den tiden også, så at han var hyggelig og lånte penger til en random dame er ikke unatturlig.

 

Obama har antagelig møtt en hel drøss av folk opp gjennom tidene, antagelig helt siden han ble født...

media i norge har for lite å skrive om og fyller avisene med svada som egentlig ikke er saker i det hele tatt.

tviler på at Obama i det hele tatt husker hendelsen

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Det er altså middelalderen du lengter etter? De hadde kanskje viktigere ting å hisse seg opp over da.

 

Tror du du klarer å kommentere selve saken....?

Hva er det å kommentere? Du tror ikke på dette, fordi du har lest en blogg (som ikke er det spøtt mer faktasjekket enn saken den dreier seg om) som sier noe annet. Javel. Det er ganske morsomt at bloggeren først avskriver pressen som sannhetsvitne, for deretter å legge frem en avisartikkel som bevis.

Jeg ser ingen god grunn til å ta denne saken med noen større klype salt enn jeg allerede tar alt annet som kommer fra pressen. Deres jobb er å selge, ikke å si sannheten. Hvorvidt denne saken er oppspinn eller ikke er ikke noe problem før man søker sannheten i tabloidene. Og det er ikke særlig smart.

Lenke til kommentar

Blir ikke overrasket om hele greia viser seg å være en løgn. Media, politikere, hele systemet generellt, trenger solskinnshistorier til propaganda.

De er desperate for tiden, siden folk finner ut av at de vil gå sine egne veier og ikke lenger følge systemets, og da bruker de hva som helst, selv om hele greia er en illusjon/løgn. De kan finne på og lyve om hva-som-helst.

Lenke til kommentar
Det ville være helt ekstremt om noen var så frekke å forfalske et brev for å underbygge en historie som dette.

Ja, ikke bare ekstremt, men meningsløst.

 

Men, hvem vet......

Jeg vet ikke, og du vet ikke, så hvorfor har vi denne tråden i det hele tatt?

 

Om Obama skulle bekrefte og avkrefte slike ting ville han jo ikke fått gjort annet.

Obama svarte (kort men høflig) på et brev han fikk fra damens foreldre der de oppmuntret ham til å stille som presidentkandidat. Han var ikke president den gang, bare senator, og så vel verdien av å svare på slikt...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg har slettet en off topic diskusjon om moderatorers rolle når de poster i tråder som denne. Ta det på PM, eventuelt i Tilbakemeldinger dersom dere ønsker en prinsipiell diskusjon. Mener man at en bruker (moderator eller ikke) ødelegger en tråd så kan man rapportere det, eventuelt kontakte en admin hvis man er redd for at bukken passer havresekken.

 

Kommentarer tas på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...